یارانه ماه رمضان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

لست سکند

دولت امسال برای پرداخت یارانه ماه رمضان زودتر دست به کار شده، به همین دلیل به نظر می‌رسد که این یارانه تا قبل از عید فطر به خانوارهای واجد شرایط اعطا شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی درباره پرداخت یارانه ماه رمضان در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی اطلاعات کامل پرداخت این یارانه منتشر خواهد شد. پیش از این دولت سیزدهم به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه و عید نوروز هم به دهک‌های کم درآمد جامعه یارانه پرداخت کرده بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به یارانه پرداختی قبلی، بسیاری پیش بینی کرده‌اند افرادی که یارانه معیشتی بنزین را دریافت می‌کنند، مشمول پرداختی ماه رمضان خواهند شد. مبلغ یارانه بیست و دوم بهمن ماه 100 هزار تومان بود. دولت بابت عید نوروز هم به دهک‌های کم درآمد جامعه 150 هزار تومان پرداخت کرد. با توجه به مبلغ یارانه‌های قبلی، به نظر پرداختی جدید دولت بین 100 هزار تا 200 هزار تومان باشد.

پرداخت یارانه ماه رمضان سال گذشته

دولت قبلی سال گذشته بسته حمایتی معیشتی ویژه ماه رمضان را در روز عید فطر برای 60 میلیون نفر از واجدین شرایط پرداخت کرد. اما از آنجایی که خبر تصمیم دولت درباره پرداخت این یارانه در روزهای گذشته منتشر شده، احتمالا این مبلغ زودتر به حساب سرپرستان خانوارهای واجد شرایط واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است که بسته حمایتی ماه رمضان سال جاری جدای از یارانه نقدی و معیشتی بنزین پرداخت خواهد شد. در واقع این مبلغ به یارانه‌های مذکور اضافه نمی‌شود و احتمالا دولت درباره جزئیات آن اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد. با انتشار جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان، بلافاصله این خبر بروزرسانی و جزئیات مربوط به آن منتشر خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “یارانه ماه رمضان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

  1. مریم زرین بال اشتیانی گفته:

    من با دخترم زندگی می کنم همسر من فوت شده ودخترم از همسرش جدا شده ماشین نداریم چرا یارانه بنزین بما تعلق نمی گیره و۹۰هزارتومان بابت بارانه خودم ودخترم رامیگرفتم یک میلیون بابت کرونا دادن ودو سال است دارن کم می‌کنند هنوز تمانشده این مبلغ لطفا رسیدگی بفرمایید

  2. اصغر ساعدی کورعباسلو saedy w گفته:

    سلام ببخشید یارانه بیست و دوم بهمن ماه به من واریز نشدنمیدانم یارانه ماه رمضان واریز میشود یا نه الان من بیکارم و هیچ در آمدی ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز