گوشی های شیائومی و سامسونگ دوباره گران شدند، ردمی نوت 9 رکورد شکست

رصد بازار موبایل نشان می دهد، قیمت گوشی های پرفروش مثل شیائومی و سامسونگ همگام با نرخ دلار و حتی جلوتر از آن حرکت می کند.

به گزارش کاماپرس، با اینکه نرخ موبایل در روزهای اول بهمن ماه با کاهش روبرو بود،‌ اما بعد از افزایش نرخ دلار قیمت گوشی های پرفروش بازار مثل سامسونگ،‌هوآوی،‌اپل و شیائومی دوباره در روند صعودی قرار گرفت.

حالا و در روز آخر بهمن ماه بازار موبایل حال و هوایی متفاوت نسبت به روزهای اول ماه دارد، تا جایی که بعضی از گوشی های پرفروش سامسونگ و شیائومی بین یک تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. البته گوشی های اپل هم در این گرانی بی نصیب نمانده اند. بعضی از مدلهای پرفروش اپل بین ۲ تا ۴ میلیون گران تر شده اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

رکورد شکنی مدل پرفروش شیائومی

آریاک سفر

از بین گوشی های پرتقاضا بازار می توان به گوشی شیائومی مدل رد می نوت ۹ پرو اشاره کرد . این گوشی ۱۰ روز پیش با قیمت ۶ میلیون تومان به فروش می رسید اما قیمت امروز این گوشی پرفروش شیائومی بین ۷ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. یعنی حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فقط در ۱۰ روز گرانتر شده است.

گرانی یک میلیونی گلکسی A51

گوشی گلکسی A51 سامسونگ هم بعد از گرانی دلار با افزایش قیمت زیادی روبرو شده است. این گوشی موبایل ۱۰ روز پیش با قیمت ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان در بازار معامله می شد، اما حالا و بعد از گذشت ده روز قیمت آن حدود ۸ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.

قیمت گوشیA71 سامسونگ هم در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این گوشی پرفروش ۱۰ روز پیش با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار معامله می شد.

گرانی ۲ تا ۴ میلیونی گوشی های اپل

گوشی آیفون اس ای ۲۰۲۰ که از گوشی های پرطرفدار این برند است از ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در۱۰ روز گذشته، امروز به ۱۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان رسیده است.

آیفون ۱۲ پرومکس نیز ۱۰ روز پیش حدود ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت،‌اما حالا با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان معامله می شود.

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز