گوشی های پرفروش سامسونگ در یک هفته چقدر گران شدند؟

بعضی از گوشی های پرفروش سامسونگ بعد از افزایش قیمت دلار، ۸۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران تر شده اند.

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل در چند روز گذشته تحث تاثیر افزایش قیمت دلار روزهای پر نوسانی را تجربه می کند. رصد بازار نشان می دهد قیمت بیشتر گوشی های پرفروش بازار به خصوص گوشی های پرفروش سامسونگ، با افزایش قیمت روبرو شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A51 با دو سیم کارت که یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ است، اوایل هفته گذشته با قیمت 7 میلیون و 100هزار تومان به فروش می رسید، اما حالا قیمت این گوشی حدود 7 میلیون و 900 هزار تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 که اوایل هفته گذشته با قیمت ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شد، در حال حاضر با قیمت 30 میلیون تومان به فروش می رسد.

آریاک سفر

ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ بعد از افزایش قیمت دلار

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A 10 s با قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش این برند است. قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A11 حدود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A 20 هم حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A 12 هم با قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A 31 هم با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A 51 هم حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A 71 هم با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S 20 حدود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy s 10 plus حدود ۲۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy s20 ultra هم با قیمت ۳۰ میلیون تومان در بازار موبایل به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز