گزارش تصویری از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه 1402

پانزدهمین دوره نمایشگاه بانک، بورس و بیمه روزهای 16 تا 19 خردادماه در محل نمایشگاه‌ها بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش کاماپرس موسسات، نهادها و شرکت‌های فعال در حوزه بورس، سرمایه‌گذاری، بانک‌داری و صنعت بیمه در نمایشگاه صنعت مالی، فینکس، سال 1402 شرکت کردند. بیش از یک دهه از برگزاری متوالی این نمایشگاه می‌گذرد و فینکس تبدیل به مهم‌ترین و معتبرترین رویداد صنعت مالی کشور شده است. در ادامه گزارشی تصویری از پانزدهمین دوره نمایشگاه بانک، بورس و بیمه را تماشا می‌کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 

حضور کوینینو در نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه

صرافی ارز دیجیتال آنلاین کوینینو در پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه حضور یافت. این وب‌سایت امکان خرید و فروش سریع رمزارزها، معامله پیشرفته و سرمایه‌گذاری را برای کاربران خود فراهم کرده است.

عباسپور مدیرعامل شرکت کوینینو در مصاحبه با خبرنگار کاماپرس اعلام کرد که کوینینو از صرافی صرف بودن، به سمت پلتفرم خدمات مالی شدن حرکت می‌کند. به این ترتیب این شرکت خدمات دیگری در زمینه ترید، آموزش، سرمایه‌گذاری و … را اضافه خواهد کرد.

او افزود که خدمات سرمایه‌گذاری در نمایشگاه جاری رونمایی شده‌اند. برنامه سرمایه‌گذاری در سه پلن کوتاه‌مدت، بلند مدت و مشارکت در ترید اجرا می‌شود.

به گفته عباس‌پور نیاز افراد در ایران داشتن درآمد دلاری است، در حالی که همه مهارت لازم ترید کردن برای کسب درآمد دلاری را ندارند. به این جهت کوینینو ریسک سرمایه‌گذاری را سمت شرکت نگه داشته و پلن‌های سرمایه‌گذاری با سود دلاری تضمینی را به مشتریان ارائه کرده است.

او اعلام کرد که میزان سودی که به سرمایه‌گذاران تعلق می‌گیرد، از 10 درصد در سال شروع می‌شود.

به گفته عباسپور این میزان سودهی تضمین شده در دنیا بی‌نظیر است.

مدیرعامل کوینینو درباره نمایشگاه فینکس 1402 گفت: دو روز اول استقبال از نمایشگاه کم بود، اما از روز پنجشنبه استقبال مردم بالاتر رفت. این استقبال نشان می‌دهد که رغبت مردم برای درآمدزایی از بازارهای مالی زیاد شده است. او پلن سرمایه‌گذاری صرافی کوینینو را برطرف‌کننده این رغبت و نیاز مردم دانست.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاونبانک رفاهبانک ملیپست بانکسبدگردان فارابیفولاد مباركه اصفهانکارگزاری فارابیکارگزاری مفیدکارن کرادکاریزما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز