حضور کارن کراد در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه 1402

کارن کراد، پلتفرم تأمین مالی جمعی در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه 1402 شرکت کرد.

آقا احمدی مدیر تأمین مالی جمعی شرکت کارن کراد در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس اعلام کرد، کارن کراد تأمین مالی جمعی را در فرمت مشارکت در درآمد پیاده سازی کرده است. در کارن کراد افراد سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر به یکدیگر مرتبط می‌شوند. به گفته آقااحمدی شرکت‌های در حال توسعه که نیاز به سرمایه دارند، طرح‌های اقتصادی خود را به کارن کراد ارائه داده و این طرح‌ها توسط شرکت ارزیابی می‌شوند. سپس یک طرح نهایی با مجوز فرابورس به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. از این طریق سرمایه‌گذاران این پروژه ها را تأمین مالی کرده و از عایدات آن با توجه به آورده سرمایه خود بهره‌مند می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

آقااحمدی یکی از اهداف شرکت در نمایشگاه فینکس را آشنا کردن سرمایه‌گذاران با ابزارهای مختلف سرمایه‌گذاری اعلام کرد. او در این رابطه گفت: ما در این نمایشگاه حضور داریم تا به افراد بگوییم لاین دیگری برای کسب درآمد مشارکت در پروژه های تأمین مالی جمعی است. شرکت در این‌گونه پروژه‌ها باعث تنوع در پرتفوی سرمایه‌گذاری افراد می‌شود. سال گذشته مشارکت‌کنندگان در کارن حدود 48 درصد سود دریافت کردند.

آریاک سفر

طبق گفته‌های آقااحمدی تمرکز اصلی کارن بر روی تأمین مالی جمعی است، با این حال این شرکت خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند. یکی از این خدمات ارزش‌گذاری کسب‌وکارها است که با مجوز معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری انجام می‌شود. علاوه بر این کارن خدمات مشاوره را به کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌‍‌ها ارائه می‌کند.

مدیر تأمین مالی جمعی کارن این شکل از خدمات سرمایه‌گذاری را نوپا و مستلزم هرچه بیشتر شناساندن آن به مردم دانست. او شرکت در نمایشگاه‌ها، معرفی توسط افراد دارای تریبون، معرفی توسط نهادهای دولتی یا شرکت‌های خصوصی بزرگ را راه‌های برای بیشتر شناختن تأمین مالی جمعی عنوان کرد.

آقااحمدي نمايشگاه فينكس سال جاري را بسيار پررونق توصیف کرد و گفت از نمایشگاه 1402 برخلاف سال گذشته استقبال زیادی به عمل آمده است. او جذاب بودن بازار سرمایه کشور در یک‌سال گذشته را دلیلی بر این استقبال دانست. گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه از 16 خردادماه سال جاری شروع و تا امروز 19 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : کارن کراد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز