گران ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۳

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر چه بیشتر پول بدهید بیشتر آش می خورید. این دقیقا همان ضرب المثلی است که درباره هتل‌ و اقامتگاه‌ها صدق می‌کند. برخی از این هتل‌ها با قیمت‌های نجومی خود از حد انتظار فراتر رفته و در مقابل امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهند که در هیچ جای دیگر یافت نمی‌شود.

کاماپرس در ادامه به معرفی گران ترین هتل های جهان در سال 2023 می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. هتل زیردریایی لوکس لاورز دیپ (Lover’s Deep Luxury Submarine)

هزینه یک شب اقامت: ۲۹۲ هزار دلار

این هتل در کشور جزیره‌ای سنت لوسیا، نه تنها گران‌ترین، بلکه یکی از منحصر به فردترین هتل‌های جهان به شمار می‌رود. در دیپ لاورز مهمانان از تمام امکانات لوکس ممکن بهره‌مند شده و یک اقامت رویایی و تکرارنشدنی را در زیر آب‌های اقیانوس تجربه خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

۲. سوئیت امپاثی هتل پالمز (The Palms Empathy Suite)

هزینه یک شب اقامت: ۱۰۰ هزار دلار

این سوئیت به‌خصوص در هتل پالمز لاس وگاس، توسط هنرمند مشهور، دیمن هیرس طراحی شده و دارای ۲ اتاق خواب کینگ، یک استخر خصوصی و یک تراس با منظره شگفت‌انگیز می‌باشد و یک تجربه فوق لوکس را رقم خواهد زد.

۳. پنت هاوس رویال هتل پرزیدنت ویلسون (Hotel President Wilson Royal Penthouse)

هزینه یک شب اقامت: ۸۰ هزار دلار

هتل پرزیدنت ویلسون در ژنو، سوئیس قرار گرفته و پنت هاوس رویال آن دارای ۱۲ اتاق با امکانات و مبلمان مدرن است. این پنت هاوس در بالای سایر طبقات قرار دارد و یک منظره شگفت‌انگیز از دریاچه ژنو را به ارمغان می‌آورد.

۴. پنت هاوس هتل مارک (The Mark Hotel Penthouse)

هزینه یک شب اقامت: ۷۵ هزار دلار

هتل مارک در نیویورک قرار دارد و پنت هاوس آن واقع در طبقه ۱۶ دارای ۳ اتاق خواب کینگ، ۲ اتاق خواب کویین، ۶ حمام، یک سالن کتابخانه و اتاق غذاخوری با ظرفیت ۱۲ نفر است. این پنت هاوس توسط طراح داخلی معروف فرانسوی، ژاک گرانژ طراحی شده و لوکس بودن و مدرنیته را به اوج خود می‌رساند.

۵. سوئیت پنت هاوس هتل مارتینز (Hotel Martinez Penthouse Suite)

هزینه یک شب اقامت: ۵۳ هزار دلار

این سوئیت در هتل مارتینز واقع در شهر کن، فرانسه منظره‌ای خیره‌کننده‌ از خلیج کن را به دست می‌دهد و طراحی داخلی خاص و لوکس آن باعث شده قیمت یک شب اقامت در این پنت هاوس معادل ۵۳ هزار دلار باشد.

۶. پنت هاوس چهار فصل تای وارنر (Four Seasons Ty Warner Penthouse)

هزینه یک شب اقامت: ۵۰ هزار دلار

این هتل واقع در نیویورک، در واقع یک شاهکار معماری و هنری به شمار می‌رود. پنت هاوس آن که در بالای ۵۲ طبقه قرار گرفته دارای بلندترین بالکن‌های شیشه‌ای جهان است که یک منظره باشکوه از شهر را ارائه می‌دهد.

۷. سوئیت کنراد موراکا (The Conrad Muraka Suite)

هزینه یک شب اقامت: ۵۰ هزار دلار

سوئیت موراکا در هتل کنراد، مستقر در مالدیو، یک اقامتگاه مجلل زیر آب است که مثل یک آکواریوم خصوصی با منظره شگفت‌انگیز عمل می‌کند. از امکانات آن می‌توان به ۲ اتاق خواب، ۲ حمام با منظره اقیانوس، عرشه رو باز با استخر بزرگ و‌ یک پیشخدمت خصوصی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

۸. رویال ویلا گرند ریزورت لاگونیسی (Grand Resort Lagonissi Royal Villa)

هزینه یک شب اقامت: ۵۰ هزار دلار

رویال ویلا در گرند ریزورت واقع در آتن، یک استراحتگاه عالی برای عاشقان دریاست و که برای پذیرایی‌ از مهمانان سلطنتی و خاص طراحی شده است. این ویلا شامل ۲ اتاق خواب مستر، یک اتاق نشیمن با شومینه و میز ناهارخوری، آشپزخانه و امکانات باربیکیو در فضای باز است.

۹. هیل تاپ استیت اقامتگاه جزیره لاوکالا (Laucala Island Resort Hilltop Estate)

هزینه یک شب اقامت: ۴۵ هزار دلار

این هتل واقع در فیجی و جنوب اقیانوس آرام دارای ۲۵ اقامتگاه محلی است که یک ادغام چشمگیر از طبیعت و هنر معماری را نشان می‌دهد. چرا که طراحی بسیار مدرن آن تعادل زیبایی با جنگل‌های بارانی، شن‌های سفید و صخره‌های کبالت ایجاد کرده است.

۱۰. سوئیت رویال هتل پلازا (The Plaza Hotel Royal Suite)

هزینه یک شب اقامت: ۴۰ هزار دلار

سوئیت رویال در هتل پلازا واقع در شهر نیویورک برای معتبرترین و سخت‌پسند ترین مهمانان طراحی شده و به تنهایی یک جاذبه فوق‌العاده به شمار می‌رود. این سوئیت مجلل سه خوابه دارای دسترسی مستقیم به یک آسانسور خصوصی است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران ترین هتل های جهان در سال ۲۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز