ارزان‌ ترین قیمت روز هتل را به سادگی پیدا کنید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

احتمالاً با ترفندهای رزرو بلیط هواپیما در روزهای هفته با قیمتی ارزان‌تر آشنا هستید، اما آیا می‌دانستید که زمان‌های مهمی نیز برای یافتن بهترین قیمت روز هتل برای رزرو وجود دارد؟ دانستن بهترین زمان برای رزرو هتل تنها با چند نکته و ترفند ساده می‌تواند بخشی از پول شما را برای تعطیلات بعدی صرفه جویی کند. مهم نیست کدام مقصد رویایی شما را صدا می‌کند. با خواندن این مطلب می‌توانید هتل ایده‌آل خود را با بهترین قیمت پیدا کنید.

کاماپرس در ادامه به بیان چند نکته درباره بهترین زمان رزرو هتل با کمترین قیمت می‌پردازد.

ارزان‌ ترین روز برای رزرو هتل

اکثر آژانس‌های مسافرتی معتقدند که ارزان ترین روزها برای رزرو هتل روزهای آخر هفته است. در حالی که این روزها گران ترین زمان برای ورود و خروج واقعی مسافران محسوب می‌شود، اما بهترین نرخ هتل در روزهایی است که بیشتر مردم در حال سفر هستند. رزرو هتل در طول هفته و روزهای کاری گران‌تر است، زیرا در این بازه زمانی بیشتر افراد برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی می‌کنند و به جهت تقاضای بیشتر قیمت‌ها را بالا می‌برند. ممکن است برخی از اقامتگاه‌ها حدود 15 روز قبل از تاریخ مورد نظر شما قیمت‌های خود را کاهش دهند، اما بهترین قیمت روز هتل نیز به فصل، تعطیلات و نوع رزرو هتل‌ها برای مشتریانشان بستگی دارد. از آن‌جا که بهترین زمان برای رزرو هتل به طور قطع به یقین وجود ندارد، توصیه می‌شود در صورتی که می‌خواهید از قبل آسوده خاطر باشید، یک رزرو قابل استرداد دریافت کنید. به این ترتیب، اگر معامله بهتری پیدا کردید، می‌توانید در آخرین لحظه آن را تغییر دهید. مسلما اگر به یک سوئیت خاص توجه داشته باشید، این روش اصلا به شما توصیه نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

بهترین ساعت برای رزرو هتل با کمترین قیمت روز

اگر از قبل هتل خود را رزرو می‌کنید، زمان خاصی از روز وجود ندارد که قیمت یک اتاق معین را کاهش یا افزایش دهد. با این حال، اگر می‌خواهید معاملات لحظه آخری هتل را پیدا کنید، بهترین زمان برای رزرو هتل بعد از ساعت 16 است. این، زمانی است که هتل‌ها قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند تا مسافران را ترغیب کنند که اتاق‌های خود را برای شب رزرو کنند. افرادی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند، معتقد هستند که بهترین زمان برای رزرو هتل با کمترین میزان قیمت بعد از ساعت هشت شب است. ممکن است برخی از هتل‌ها را پیدا کنید که در این زمان قیمت‌ روز خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند تا حتی از داشتن یک اتاق خالی ضرر نکنند.

بهترین قیمت روز هتل در وبسایت سفرانه

مسافران باتجربه به طور مداوم رزرو لحظه آخری را به عنوان ارزان ترین راه برای رزرو هتل تضمین می‌کنند. با این حال تلاش برای قطعی کردن رزرو اقامتگاه در بازه‌های زمانی توصیه شده ممکن است برای بسیاری از افراد کاری مشکل و طاقت فرسا باشد. هلدینگ فرهیختگان تجارت با نام تجاری سفرانه، زحمت شما را در این زمینه کم کرده است. با مجموعه سفرانه می‌توان رزرو هتل را با بیشترین تخفیف و در بستری امن و آسان تجربه کرد. کارشناسان سفرانه در طی فرایند رزرو هتل آماده پاسخگویی به هرگونه مشکلی را در هر زمانی دارند. لازم به ذکر است که مبلغ درج شده برای هر اتاق، هزینه نهایی رزرو است و پس از انتخاب، هیچ وجه مازادی تحت عنوان عوارض و مالیت‌های قانونی دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز