گران ترین سیسمونی دیجی کالا

دیجی کالا پلتفرم آنلاینی که از سال 1385 آغاز به کار کرد، حالا بعد از گذشت 16 سال به یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شده که برای خرید انواع و اقسام ملزومات، حتی سیسمونی می‌توان سراغش رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجا که خرید سیسمونی به خصوص برای اولین فرزند می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، دیجی کالا با طبقه‌بندی محصولات خود، کار را برای خانواده‌ها آسان کرده تا جایی که به راحتی می‌توانند وسایل سیسمونی را به طور کامل از این فروشگاه آنلاین تهیه کنند. در این میان برخی از خانواده‌ها به دور از در نظر گرفتن بودجه، تهیه گران ترین سیسمونی برای فرزندان را اولویت قرار می‌دهند. به همین خاطر کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت گران ترین سیسمونی از دیجی‌کالا می‌پردازد.

بیشتر در همین زمینه بخوانید:

از گران ترین پوشاک تا گران ترین کالسکه

مهم‌ترین وسیله مورد نیاز یک کودک پوشاک اوست که شامل پیش‌بند، لباس، شلوار، شرت عینکی، لباس رسمی و … می‌شود که خرید گران‌ترین این لوازم هزینه‌ای حدود 16 میلیون و 672 هزار تومان خواهد داشت.

آریاک سفر

برای تهیه گران‌ترین وسایل اتاق خواب نوزاد مخصوصا وسایل چوبی باید حدود 49 میلیون و 628 هزار تومان خرج شود؛ البته این هزینه شامل وسایلی همچون ملحفه، تشک، تخت خواب، گهواره، پتو و … نیز هست.

کودک برای حمل شدن یا مسافرت هم نیاز به وسایلی همچون کالسکه، آغوشی، صندلی ماشین، ساک و کریر دارد که برای خرید گران‌ترین وسایل این دسته از دیجی کالا باید هزینه‌ای حدود 51 میلیون و 450 هزار تومان پرداخت.

یکی دیگر از مهم‌ترین وسیله مورد نیاز برای تهیه  سیسمونی وسایل غذاخوری است؛ از شیشه شیر و پستانک گرفته تا ظروف، شیشه شور و… در این بسته بندی قرار می‌گیرد. اگر خانواده‌ای بخواهد بدون در نظر گرفتن هرینه گران‌ترین وسایل این دسته را از این فروشگاه آنلاین برای فرزندش بخرد، باید حدود 15 میلیون و 532 هزار تومان بپردازد.

از وسایل بهداشتی مورد نیاز یک کودک نیز می‌توان به حوله، وان، پوشک، پودر بچه، کهنه کودک و … اشاره کرد که خرید گران‌ترین آنها از دیجی کالا 17 میلیون و 757 هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت.

برای آنکه نوزاد در خانه، مهمانی‌ها یا ماشین سرگرم شود، نیاز به اسباب‌بازی خواهد داشت. این وسایل در دیجی‌کالا به صورت گسترده وجود دارد که از جمله مرسوم ترین آنها می‌توان به جغجغه، رورئک، عروسک و… اشاره کرد؛ تهیه گران‌ترین وسایل این دسته‌بندی از پلتفرم مذکور در مجموع 17 میلیون و 360 هزار تومان آب می‌خورد.

هزینه گران ترین سیسمونی دیجی کالا

اگر تمام مبالغ بالا را با هم جمع کنید، خواهید دید که تهیه گران ترین سیسمونی از دیجی کالا در اردیبهشت 1401 حدود 168 میلیون و 399 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز