گران ترین تور دور دنیا ؛ 3 سال با کشتی کروز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشتی کروز «ام وی لارا»، بزودی در ماه نوامبر سفر سه ساله خود به دور دنیا را آغاز کرده و به قلمروهای گوناگون سرک خواهد کشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، استقبال اولیه فراوان از برنامه «زندگی در کروز» (Life at Sea Cruises) و کشتی کروز سابق «ام وی جمنای»، تقاضاهای زیادی برای یک کشتی جدیدتر و بزرگتر را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید:

ام وی لارا که یک کشتی بزرگتر است، با هدف ایجاد جامعه‌ای همفکر در دریا برای یک ماجراجویی سه ساله، بزودی آماده حرکت خواهد شد‌.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل شرکت مجری این برنامه، کندرا هولمز اظهار داشت:«ما برای این سفر باورنکردنی و تاریخ‌ساز بسیار هیجان‌زده هستیم. ناوگان ما به دلیل تقاضای بی‌سابقه برای سفرهای طولانی مدت شناخته شده و تلاش بر این است که بتوانیم هر گوشه از سیاره خود را به طور مسئولانه کاوش کنیم.»

ام وی لارا به‌عنوان تلفیقی مسحور کننده از امکانات رفاهی و تفریحی، مواردی نظیر اتاق‌های مدرن، مرکز تجاری، دفاتر اداری، مراکز تفریحی، بیمارستان و حتی مراکز آموزشی را در خود جای داده است.

این سفر سه ساله بازدید از بیش از ۳۸۲ بندر، ۷ قاره و ۱۴۸ کشور را دربرگرفته و یک تجربه تکرارنشدنی را برای مسافران بر جای خواهد گذاشت.

ام وی لارا قبل از حرکت از استانبول در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۳، میزبان مجموعه‌ای از رویدادهای خوشامدگویی برای همه ساکنان رزرو شده خواهد بود که با جشن‌های صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه مصادف شده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران ترین تور دور دنیا ؛ 3 سال با کشتی کروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز