گرانی گوشت به دلیل مخالفت دلالان!

با اینکه مسئولان ستاد تنظیم بازار از کاهش قیمت گوشت قرمز خبردادند، اما گویا دلالان مخالف این ارزانی هستند.
به گزارش کاماپرس، در دو سه روز گذشته و به دلیل کاهش قیمت دلار، قیمت بعضی از کالاهای اساسی هم کاهش داشت. اما این کاهش قیمت در گوشت قرمز گویا به نفع دلالان این بازار نیست به همین دلیل با فعالیت و خبر سازی در فضای مجازی سعی می کنند همچنان قیمت گوشت قرمز را بالا نگه دارند.

سازمان میادین، میوه و تره بار شهرداری تهران در دو سه روز گذشته از کاهش ۱۵ هزار تومانی قیمت گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی، در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز اصفهان از کاهش ۲۰ هزار تومانی این کالا در بازار خبر دادند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مدیر کل اقتصادی استانداری قزوین هم در نشست ستاد تنظیم بازار این استان اعلام کرد قیمت دام زنده، کاهش پیدا کرده است، اما بازار نسبت به کاهش قیمت گوشت قرمز، مقاومت می‌کند.

راه اندازی کمپین تحریم فروش توسط دلالان

راز آسمان پایتخت

فقط کافی است یک سری به اینستاگرام بزنید و هشتگ گوشت قرمز،‌دامداران و… را سرچ کنید. با یک جست و جوی ساده می‌توان افرادی را یافت که با معرفی خود به عنوان دامدار، سعی می کنند قیمت گوشت قرمز را همچنان بالا نگه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان این افراد با سوء استفاده از ناراحتی دامداران درباره هزینه‌های بالای تامین نهاده‌های دامی، سعی می‌کنند با تهییج احساسات آن ها، کشتارگاه‌ها را تحریم کنند؛ این دلال‌ها همچنین با دعوت از دامداران به برگزار تجمع و تحصن در برخی نقاط کشور‌ها سعی در ایجاد اختلال در بازار را دارند.

گفته می شود در چندماه گذشته، با افزایش نرخ ارز، تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداران کشور، با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده بود و قیمت این نهاده‌ها نیز به همین دلیل افزایش چشمگیری داشت و این افزایش قیمت یکی از دلایل بالا رفتن پرشتاب قیمت گوشت هم بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “گرانی گوشت به دلیل مخالفت دلالان!

  1. ح--ر گفته:

    این حرف ها همش بی خودیه وقتی دام را صادر میکنند معلوم است که قیمت میره بالا صادرات دام را متوقف کنند انوقت ببینید چگونه قیمت ها کاهش خواهد یافت

  2. رضا گفته:

    اخیرا اصطلاحی ابداع شده باعنوان … خصولتی …__ حالا باید واژه جدیدی بکار برد…….. دلالتی با تشدید لا

  3. minax گفته:

    بازار فرش و زعفران به گوشت و.. هم کشیده شده!!! دزدان صادرات! ترجیه میدهند صادرات کنند و در داخل ایران همچان بهرشکل و حقه ای هم که شده قیمتها را بالا نگه میدارند! صادرات سودش بیشتر است! هرچیزی ایرانی باشد خارج بهتر میخرند بیشتر پول میدهند! دزدان صادرات! اینها را باید از کشور بیرون انداخت! برای مردم هیچ منفعتی ندارند!

  4. سید محسن ذاکری (دامدار) گفته:

    نه آقا دامداری ها دارن تعطیل میشن یواش یواش فقط کوشت منجمد میمانه دامدارها تا حالا هم دیوانگی کردن به شغلشات ادامه دادن نمیشه با این وضعیت علوفه و نهاده بت ارز بالای 20000 تومان بخرن و گوشت را یا ارز 4200 تومانی بفروشن قاچاق دام هم تا یک مدتی دامدارها را موقتا سر پا نگه میداره یه مدت دیگه اکثر دامدارها ورشکست شدن و به زور بشه شیر و گوشت تولید کرد اونوقته که همین شیر و گوشت را با ده برابر قیمت از خارج وارد کنیم اونم از نوع یخزده

  5. رضا گفته:

    اگه راست میگین پنج تا دلال رو تو ملا عام دار بزنید ببینید دیگه گرونی میشه خودتون اونا رو شارژ میکنید همش فیلم و دروغ دیگه این کارها نخ نما شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز