گرانی دلار به نفع افزایشی‌ های بازار

لست سکند

قیمت دلار با توجه به رشد معاملات پشت خطی که داشت، در مسیر افزایشی قرار گرفت. نرخ این ارز خارجی در حال حاضر به مرز 27 هزار و 842 تومان رسیده و نسبت به روز گذشته 191 تومان رشد داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود انتشار اخباری درباره برگزاری قطعی مذاکرات برجام در آذرماه، باز هم افزایشی‌ها تلاش کردند تا جو را با تمرکز روی آینده مذاکرات منفی کنند. به عبارتی این گروه معتقدند که با توجه به مسئله دزدی دریایی آمریکا از ایران و اتفاقات رخ داده احتمال لغو تحریم‌ها بسیار دشوار خواهد بود. ضمن اینکه دموکرات‌ها اخیرا سه دفتر عالی ایالتی در ویرجینیا را از دست داده‌اند که بایدن یک سال پیش با 10 درصد پیروزی آن‌ها را گرفته بود. این موضوع هم باعث شده تا شایعات درباره عدم احیای برجام و به نتیجه نرسیدن مذاکرات بیشتر شود.

دیگر سیگنال اثرگذار بر افزایش قیمت دلار، نرخ حواله درهم بود که سرانجام از محدوده حساس 7 هزار و 500 تومانی عبور کرد و حمایتگر مهمی برای رشد نرخ دلار شد. در حال حاضر قیمت درهم امارات با رشد 52 نسبت به روز گذشته، در محدوده 7 هزار و 578 تومانی قرار گرفته است. در صورت تداوم رشد نرخ درهم، افزایش مجدد نرخ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر تحلیلگران فنی درباره نرخ دلار

تحلیلگران فنی بازار ارز معتقدند در صورتی که رشد نرخ دلار ادامه پیدا کند و این ارز خارجی به بالای محدوده 27 هزار و 800 تومانی برسد، احتمال صعود آن تا کانال 28 هزار تومانی وجود دارد.

امروز دیگر ارزهای مهم مثل پوند و یورو هم افزایش قیمت داشتند. نرخ پوند با رشد 131 تومانی نسبت به روز قبل در محدوده 37 هزار و 695 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 233 تومان بالا رفت و 32 هزار و 201 تومان شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز