گام مهم رو به جلو در مذاکرات وین ؛ دورنمای توافق آشکار شد

لست سکند

نماینده روسیه در مذاکرات وین ، که پیش از این مواضع نه چندان خوش بینانه ای را در مورد این مذاکرات ابزار کرده بود در توئیتر خود از ورود مذاکرات ایران و ۱+۴ به مرحله تهیه پیش نویس خبر داد.

به گزارش کاماپرس، ورود دیپلمات های حاضر در مذاکرات وین به مرحله نگارش پیش نویس می تواند نشان دهنده دورنمای توافق ایران و آمریکا بر سر بازگشت به برجام باشد چرا که در غیر این صورت نوشتن هر گونه متنی به عنوان پیش نویس بی وجه خواهد بود.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین در پیام خود در توئیتر نوشته است: با جمع بندی نتایج دو هفته مذاکرات در مورد احیای برجام می توانیم با رضایت اعلام کنیم که مذاکرات وارد مرحله تهیه پیش نویس شده است.

کلی گویی به پایان رسیده و در حال رسیدن به هدف هستیم

اظهارات اولیانوف از این جهت قابل توجه است که وی پیش از برخلاف سایر نمایندگان هیات های حاضر در این مذاکرات از جمله نماینده اتحادیه اروپا که همواره با خوش بینی از مذاکرات سخن می گوید، از کندی روند مذاکرات شکوه کرده و به نوعی بدبینی خود را به نتیجه بخش بودن مذاکرات اعلام کرده بود.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام مهر، اولیانوف همچنین در پیام توئیتری خود نوشته است: هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به یک راه حل عملی در خصوص فعال کردن برجام وجود دارد اما ما از کلی گویی به سمت توافق بر سر گام‌های ویژه در راستای رسیدن به هدف حرکت کرده‌ایم.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز