کیا سورنتو 2023 ؛ شاسی بلند خوش اقبال در ایران (ویدیو)

هنگامی که نیاز به یک شاسی بلند جادار و قوی دارید که هفت سرنشین را در خودش جا بدهد، کیا سورنتو مدل 2023 دقیقاً همان چیزی است که می خواهید. این خودرو شیک و خوش چهره برای رقابت با اشکودا کودیاک، پژو 5008 و لندروور دیسکاوری اسپرت وارد میدان شده است و به طور قطع هواداران زیادی پیدا خواهد کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا سورنتو مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کیا سورنتو مدل 2023 یک شاسی بلند بسیار کاربردی است و علاوه بر زیبایی ظاهری از کابین بسیار شیک و زیبایی نیز بهره می برد. صندلی ها راحت هستند و تنظیمات زیادی برای صندلی راننده و غربیلک فرمان پیش بینی شده است. مدل 2023 این شاسی بلند طویل تر و پهن تر از مدل قبلی است و به همین خاطر فضای بیشتری در اختیار سرنشینان قرار می دهد، به این ترتیب حتی بزرگسالانی که روی صندلی های ششم و هفتم می نشینند نیز بسیار راحت خواهند بود.

مشخصات فنی کیا سورنتو 2023

کیا سورنتو مدل 2023 با سه نوع موتور مختلف در اختیار مشتریانش قرار می گیرد: یک موتور 1.6 لیتری بنزینی-برقی هیبریدی با 226 اسب بخار نیرو یا یک موتور توربو دیزل 2.2 لیتری با 200 اسب بخار نیرو. چنانچه بخواهید با نیروی برق به مسافرت های طولانی بروید نیز می توانید موتور هیبرید-پلاگین 265 اسب بخاری را انتخاب کنید. همه این سه نوع موتور در کنار یک گیربکس اتوماتیک قرار می گیرند که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

 

 

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز