کنسرت هم در لیست لاکچری ها قرار گرفت!

لست سکند

هزینه بلیت کنسرت‌ها افزایش پیدا کرده و سقف آن به 500 هزار تومان رسیده است. به نظر فعالان حوزه هنر با افزایش اجاره سالن، دستمزد هنرمندان و … امکان افزایش بیشتر قیمت بلیت‌ها هم وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایت طلا، قیمت هر کالایی به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است، بنابراین اگر نرخ بلیت کنسرت‌ها هم روز به روز رشد بیشتری داشته باشد، جای تعجب ندارد. حتی با توجه به رشد روز افزون قیمت‌ها امکان دارد قیمت بلیت کنسرت‌ها که هفته گذشته 500 هزار تومان بود اکنون به یک میلیون تومان برسد!

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خردادماه چه کنسرت‌های برگزار می‌شود؟

در حال حاضر به دلیل انجام واکسیناسیون کرونا و کم شدن این ویروس بازار برگزاری کنسرت در سالن‌ها و مراکز همایش مختلف داغ است. گروه ماکان، میثم ابراهیمی، مجید رضوی، کسری زاهدی، گرشا رضایی، مهدی جهانی و امید حاجیلی در سانس‌های مختلفی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت خود را برگزار خواهند کرد. کنسرت‌های سهراب پاکزاد، علیرضا طلیسچی، بهنام بانی، آرش و مسیح، اشوان، حمید هیراد، محسن ابراهیم‌زاده، گروه ایوان و آرون افشار و همچنین امین بانی هم در برج میلاد اتفاق خواهد افتاد. هتل اسپیناس پلاس هم میزبان کنسرت‌های علی یاسینی و فرزاد فرزین است.

اجراهای تالار وحدت هم معمولا از نوع ارکستر و گروه‌های همخوانی و همنوازی است. در این تالار هم گروه سینا ذکایی، ارکستر سمفونیک، همنوازان حصار و گروه نهال اجرا خواهند داشت. تمامی این کنسرت‌ها در خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز