پیش فروش جدیدترین اثر همایون شجریان آغاز شد

جدیدترین آلبوم همایون شجریان با نام «گاه فراموشی» در ماه جاری منتشر خواهد شد و علاقمندان امکان خرید و دانلود قانونی آن را از پلتفرم بیپ‌تونز خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ موسیقی و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آلبوم جدید شجریان، اثر مشترک این خواننده ایرانی با فردین خلعتبری است. این آلبوم هشت قطعه موسیقی با کلام در سبک کلاسیک ایرانی است که در آن نوازندگان و موسیقی‌دانان ایرانی و خارجی حضور دارند. بنا بر اطلاعات موجود، بیورن مه بر، کالو نیدرهاوزر، کلاوس گزینگ و فردریک ژیل از نوازندگان بین المللی این آلبوم هستند. فردین خلعتبری نیز تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارد. رامین صدیقی و سحر فروزان به ترتیب مشاور تهیه کننده و مدیر اجرایی این آلبوم هستند. از دیگر عوامل ایرانی این اثر می‌توان به رضا موسوی، مدیر هنری و فرانس شادن و کاوه عابدین، صدابرداران این آلبوم، اشاره کرد. در ضمن امتیاز این آلبوم به موسسه فرهنگی – هنری 1400 آریا تعلق دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بخشی از فرآیند ضبط موسیقی این آلبوم در استودیو «ویوگاردن» اتریش و قسمتی هم در استودیو «صبا» ایران انجام شده است. سروده‌های این آلبوم به خلعتبری تعلق دارد. شجریان از سال‌ها پیش همکاری خود را در زمینه موسیقی با خلعتبری آغاز کرد.

گقتنی است این دو هنرمند عرصه موسیقی کشور، تاکنون آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» را هم منتشر کرده‌اند. سروده‌های این آلبوم متعلق به مرحوم افشین یداللهی است. ضبط آهنگ‌های این آلبوم از سال 1390 آغاز شد و تا سال 1395 ادامه داشت. انتشار این آلبوم در آبان ماه سال 96 اتفاق افتاد.

این آلبوم یک رکوردشکنی تازه برای دنیای موسیقی ایران داشت. «امشب کنار غزل‌های من بخواب» توانست در یک روز بیشترین میزان فروش را به دست بیاورد و از این لحاظ در بازار موسیقی ایران رکورددار شد. خلعتبری آهنگسازی برای ترانه‌های این آلبوم را برعهده داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز