کنسرت همایون شجریان اردیبهشت ماه در دبی برگزار خواهد شد

کنسرت همایون شجریان برای اولین بار دوم ماه مه، دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، در مرکز تجارت جهانی دبی، تالار رشید، برگزار خواهد شد. شجریان با همراهی گروه موسیقی «سیاوش» در دبی اجرا خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این رویداد نخستین بار در دبی اتفاق خواهد افتاد و ایرانیان علاقه مند این امکان را دارند تا با تهیه بلیط در کنسرت همایون شجریان شرکت داشته باشند.

شروع قیمت برای این کنسرت از 390 درهم امارات اعلام شده است. با توجه به جایگاه شرکت کنندگان قیمت این بلیط متفاوت خواهد بود. با در نظر گرفتن نرخ 7 هزار و 600 تومانی درهم در ایران، کف قیمت بلیط این رویداد، 2 میلیون و 964 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

برنامه کنسرت‌ همایون شجریان از ابتدای سال تاکنون

این خواننده مطرح کشور از ابتدای سال 1401 تاکنون در کشورهایی مانند هلند، فرانسه و بلژیک هم برای علاقه مندان به حوزه موسیقی و ایرانیان مقیم این مناطق، برنامه اجرا کرده است. در کنسرت‌های برگزار شده، مهیار طریحی به عنوان نوازنده سنتور، حسین رضایی‌نیا برای دف نوازی و آیین مشکاتیان در قالب نوازنده تنبک، شجریان را همراهی کرده‌اند. نوازنده کمانچه گروه هم مهرزاد اعظمی‌نیا و نوازنده تار و عود هم آزاد میرزاپور هستند. مجموع این افراد به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان، گروه سیاوش را تشکیل داده‌اند.

این گروه از ابتدای دهه 90 به سرپرستی همایون شجریان تشکیل شد و تاکنون با همکاری هم برنامه‌های زیادی را در سرتاسر دنیا اجرا کرده‌اند. شجریان همواره در پی تاسیس گروهی برای فعالیت‌های منظم بود و در این خصوص بعد از تشکیل سیاوش بیان کرد: همواره دوست داشتم مثل پدرم گروهی مانند گروه آوا داشته باشم که این گروه جایی باشد تا آثار هر آهنگسازی در آن اجرا شده و نوازندگان مختلف در آن هنرنمایی کنند. از همین رو نام گروه را سیاوش گذاشتم.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز