محمدرضا گلزار از یک برند لباس رونمایی کرد

محمدرضا گلزار که اخیرا از برند خود رونمایی کرده، قرار است در زمینه مد و پوشاک محصولاتی را روانه بازار کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمدرضا گلزار بازیگر، مجری و خواننده ایرانی، به تازگی از برند پوشاک خود به نام «ریزار» رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید:

این بازیگر سرشناس و پرطرفدار گفته که تولید محصولات ریزار آغاز شده و به زودی در بازار توزیع خواهند شد. به گفته وی، ابتدا قرار بود محصولات ریزار همزمان با شب یلدا و در آستانه دی ماه عرضه شود که این اتفاق صورت نگرفت، اما احتمالا از چند روز دیگر شاهد رونمایی از اولین محصولات برند ریزار خواهیم بود.

آریاک سفر

گلزار در بخشی از گفتگوی خود با تی‌وی‌پلاس، درباره تلاش 2 ساله‌اش برای راه‌اندازی این برند گفت: به غیر از اشتغال‌زایی که با آغاز این برند صورت گرفته، سعی کرده‌ایم محصولاتی با کیفیت تولید کنیم.

ریزار؛ رقیب برندهای خارجی

گلزار در ادامه مدعی رقابت با برندهای باکیفیت خارجی شد و افزود: برخی از مردم که بضاعت مالی برای خرید پوشاک باکیفیت خارجی ندارند، قطعا از محصولات ریزار استقبال خواهند کرد و مطمئنم که این لباس‌ها می‌توانند با بهترین برندهای خارجی رقابت کنند.

وی این برند را سلیقه شخصی خود می‌داند و فعلا سراغ تولید محصولات اسپرتی همچون گرمکن، تیشرت و … رفته است اما اعلام کرده که تا سال آینده این برند به حوزه کلاسیک نیز وارد خواهد شد.

اخیرا هم فراخوانی برای جذب آقایان 16 تا 24 سال در پیج ریزار منتشر شده تا افرادی که شرایط مناسب را دارند، به عنوان مدل محصولات این برند نوظهور، انتخاب شوند.

محمدرضا گلزار متولد سال 1356 در تهران است. او فعالیت هنری خود را به عنوان نوازنده گیتار گروه موسیقی آریان شروع کرد و پس از مدتی به عرصه بازیگری با فیلم سام و نرگس پا گذاشت.

گلزار در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های نمایش خانگی زیادی ایفای نقش کرده است. او فعالیت‌هایی نیز در عرصه ترانه‌شناسی انجام داده و خوانندگی را هم در کارنامه خود دارد. این هنرمند کشور در سال 1397 با اجرا مسابقه در عرصه مجری‌گری نیز وارد شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “محمدرضا گلزار از یک برند لباس رونمایی کرد

  1. لیلا گفته:

    برای تولید لباس جنس پارچع مهمه بعد رنگش ببشتر از رنگ noodمنظورم meloهمون رنگ شاد متمایل بع سفید ه بیشتر استفاده کنید تو سوشرتتون از طرح zap هم می تونید استفاده کنین واز مارک یااز متن انگیزشی فرق نمی کنه انگیلیسی باشع یا فارسی استفاده کنین عالی میشه واینکه از رنگ طوسی ملو بیشتر استفاده کنین چون رنگ خنثی ست وبه بقیه رنگا میاد 🤓

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز