کندی اینترنت در ایران تا 15 فروردین و ربط عجیب آن به مانور ناتو!

کندی اینترنت در ایران خصوصا در ساعات شامگاهی به مشکل جدید کاربران تبدیل شده و پای مانور نیروهای ناتو در مدیترانه هم در این ماجرا به وسط کشیده شده و این در حالیست که یک مقام مسئول دولتی طی اظهاراتی برطرف شدن این مشکل را قبل از 15 فروردین محتمل نمی داند.

به گزارش کاماپرس، اگر از کندی اینترنت خصوصا در ساعت های شامگاهی – ساعت حدود 21 به بعد – کلافه و ناراضی هستید بد نیست بدانید این مشکل به زودی حل نخواهد شد بنابراین بهتر است روی صبر خود کار کنید!

کندی اینترنت ایران این بار ارتباط عجیبی هم با مانور نظامیان ناتو در مدیترانه دارد که روزنامه همشهری در گزارشی به آن پرداخته است.

یک مقام مسئول در دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، در این باره توضیح داده است : از چند هفته قبل، مسیر ارتباطات بین‌الملل زیرساخت از طریق قطر، با قطعی همراه بوده و ۸۵۰ گیگابیت از ظرفیت اینترنت زیرساخت از دست رفته است.

تا 15 فروردین 1400 روی افزایش سرعت اینترنت حساب نکنید!

راز آسمان پایتخت

پیمان قره‌داغی می افزاید: «قطعی در دریای مدیترانه و حد فاصل مصر و ایتالیا رخ داده و اپراتور بالادست شرکت قطری اعلام کرده تا ۴فروردین به‌دلیل مانور نیروهای ناتو امکان ورود به حریم دریایی نقطه قطع را ندارد».

در واقع با این شرایط پیش‌بینی قره‌داغی حکایت از آن دارد که این اختلال به این زودی ها برطرف نمی شود و قطعی مذکور حداقل تا 15فروردین ادامه خواهد داشت.

قطعی کابل در مدیترانه ؛ کندی نت در اصفهان و استان های جنوبی

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری همچنین با اشاره به اینکه کیفیت پایین اینترنت در استان‌های جنوبی کشور و اصفهان بیشتر از سایر نقاط کشور مشاهده می‌شود، می‌گوید: «این قطعی معادل 20درصد کل ارتباطات بین‌الملل کشور را شامل می‌شود». که رقم بالایی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز