کلاهبرداری 15 ساله رئیس جمهور لو رفت

لست سکند

سازمان تحت نظر رئیس جمهور سابق آمریکا که اکنون کلکسیونی از اتهامات اقتصادی را یدک می کشد در مورد یکی از اتهامات خود که کلاهبرداری از طریق فرار مالیاتی است مجرم شناخته شد.

به گزارش کاماپرس، دردسرهای ترامپ پایان ندارد و این بار یک مقام ارشد قضایی در دادستانی منهتن نیویورک از متهم شدن سازمان ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و آلن ویسلبرگ مدیر مالی آن به کلاه‌برداری مالیاتی خبر داد. اتهام سازمان ترامپ و مدیر مالی آن کلاه‌برداری مالیاتی گسترده و قابل توجه به مبلغ ۱.۷ میلیون دلار به مدت پانزده سال است.

طبق این پرونده که نخستین پرونده کیفری مقامات قضایی نیویورک علیه ترامپ محسوب می‌شود که بعد از دو سال تحقیقات به سرانجام رسیده، سازمان ترامپ و ویسلبرگ از سال ۲۰۰۵ تا امسال، مقامات را در خصوص پرداخت مالیات فریب داده‌اند.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

ترامپ باز هم انکار کرد

راز آسمان پایتخت

ترامپ که اخیرا نامزدی خود در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا را رسما اعلام کرد باز هم در برابر اتهامات فساد اقتصادی راه انکار را در پیش گرفته است. وی در واکنش به انتشار اخبار مربوط به اتهامات وارده این سازمان ادعا کرده است که چنین اتهامات سیاسی کشور را دچار تفرقه می‌کند! طبق گزارش آسوشیتد پرس، وکلای ویسلبرگ و سازمان ترامپ پس از دریافت این اتهامات از دادگاه درخواست تجدیدنظر کرده‌اند.

کری دان، دادستان منهتن نیز در رابطه با این موضوع اظهار کرد: این تخلفات که به مدت ۱۵ سال تداوم داشته است از سوی بالاترین سطوح مدیریتی سازمان‌دهی شده، اما با این حال در این مرحله از تحقیقات قضایی اتهامی شخص ترامپ را تهدید نمی‌کند.

کری دان بیانیه امروز سازمان ترامپ را مبنی بر اینکه اتهامات علیه ویسلبرگ محکوم بوده و صرفا تلاشی «سیاسی» برای لطمه زدن به رئیس جمهور سابق آمریکاست را نیز مردود اعلام کرد و گفت: مسائل سیاسی هیچ جایگاهی در هیأت منصفه ندارد و این تضمین را می‌دهم که در اینجا نیز هیچ نقشی نداشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز