وام 50 میلیونی خود اشتغالی با سود 14 درصد برای یکی از اقشار نیازمند حمایت(جزئیات)

وام قرض الحسنه

وام 50 میلونی خود اشتغالی با سود 14 درصد برای یکی از اقشار نیازمند حمایت با معرفی از سوی سازمان بهزیستی قابل دریافت است. این وام به ازای هر فرد که در کارگاه یا کسب وکار مورد نظر شاغل شود 50 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، یکی از اقشار نیازمند حمایت در جامعه معتادان در حال بهبودی هستند که کمتر از تسهیلات حمایتی در نظر گرفته شده برای خود اطلاع دارند. رضوان مدنی معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در مورد این تسهیلات توضیحاتی ارائه کرده که می توان معتادان رها شده از بند اعتیاد را در مسیر درمان خود کمک کند.

تسهیلاتی که تبعیض جنسیتی در آن نیست

به گفته این مقام مسئول در سازمان بهزیستی معتادانی که اعتیاد خود را ترک کنند یک سال پس از بهبود می‌توانند ۵۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی دریافت کنند و در پرداخت این تسهیلات تفاوتی بین معتادان از نظر جنسیت وجود ندارد.

بنا به اعلام بُرنا، مدنی تصریح کرد:  حرفه آموزی و مهارت آموزی شغلی نیز برای این افراد انجام می‌شود و مراکزی هم زنان معتادی را که اعتیاد خود را ترک کنند تحت پوشش قرار می‌دهند. زنانی که در کمپ‌های قانونی هستند توسط همین مراکز برای دریافت وام معرفی می‌شوند. شرایط دریافت وام برای این زنان تسهیل شده است.

آریاک سفر

واجدان شرایط برای دریافت معرفینامه به کجا مراجعه کنند؟

وی با دعوت از معتادانی که در مسیر ترک اعتیاد گام برداشته اند به دریافت این تسهیلات، گفت: واجدان شرایط وام خود اشتغالی به واحد مشارکت‌های اداره کل بهزیستی مراجعه کنند.

شایان ذکر است معاون سازمان بهزیستی  پیش از این نیز در آذرماه سال 99 اعلام کرده بود به دنبال رایزنی با مجلس برای افزایش بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۰ و حمایت بیشتر از معتادان هستیم.

وی در مورد وام 50 میلیونی نیز گفته بود: اگر کسی پس از بهبودی و رهایی از اعتیاد بخواهد به صورت فردی اشتغال ایجاد کند می‌تواند وام را به صورت شخصی دریافت و اگر افرادی بخواهند به صورت کار فرمایی، مبحث اشتغال را پیش بیرند، به نسبت هر یک از افراد ۵۰ میلیون وام ۱۴ درصد در اختیارشان قرار داده می‌شود، چرا که کارفرما باید به صورت کامل بیمه و حقوق اداره کار را برای افراد در نظر بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 50 میلیونی خود اشتغالی با سود 14 درصد برای یکی از اقشار نیازمند حمایت(جزئیات)

  1. Afshin kazemi گفته:

    سلام الان سه سال بیشتر پاکم متاهل هستم بیکارم کرایه نشینم کلی فن بلدم دستم خالی چطور این وام شاملم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز