کدام کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مناسب هستند؟

لست سکند

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی دیگر از روش‌های مهاجرتی است که افراد می‌توانند در ازای پرداخت پول به کشور مقصد، در کسب‌وکار کشور سهیم شوند یا در برخی اوقات اقامت و شهروندی را نیز دریافت کنند. البته انتخاب کشور مقصد همواره یکی از معضلات متقاضیان به سبب میزان مزایا و معایب کشور مقصد است که بررسی شرایط سرمایه‌گذاری کشورها به فرد کمک خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را می‌توان یک روش اخذ اقامت در کشورهای پیشرفته دانست که سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق خرید ملک، تاسیس کارخانه، ثبت شرکت، خرید سهام، کارآفرینی و مواردی از این قبیل اقامت کشور موردنظر را اخذ کنند. شرایط سرمایه‌گذاری در کشورها متفاوت است و همین تفاوت سبب عدم شفافیت متقاضیان خواهد شد. کاماپرس در ادامه قصد دارد شرایط سرمایه‌گذاری در برخی از کشورها را توضیح دهد:

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در آلمان

یکی از کم‌ریسک‌ترین راه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به آلمان خرید ملک در این کشور است که البته از این طریق به فرد اقامت و پاسپورت تعلق نمی‌گیرد.دیگر راه مهاجرت به آلمان ثبت شرکت در این کشور است که به 3 تا 4 هزار یورو سرمایه نیاز دارد و شروع کار شرکت در این کشور نیز نیازمند سرمایه‌ای معادل 25 تا 30 هزار یورو است. البته لازم به ذکر است هر بیزنیسی منجر به کسب اقامت نخواهد شد زیرا این کشور به افرادی اقامت می‌دهد که کسب‌وکارشان به نفع اقتصاد آلمان باشد. افرادی نیز می‌توانند بدون حضور در آلمان از طریق خرید بیزینیس در این کشور سرمایه‌گذاری کنند که از طریق وکیل و با پرداخت هزینه‌های موردنیاز امکان‌پذیر است. کارآفرینی با ارائه طرح تجاری قوی، خرید اوراق قرضه دولتی و خرید سهام نیز از دیگر راه‌های سرمایه‌گذاری در این کشور به حساب می‌آید.

راز آسمان پایتخت

چگونگی سرمایه‌گذاری در آمریکا

اخذ ویزای سرمایه‌گذاری یکی از بهترین راه‌های اقامت دائم آمریکا به شمار می‌رود که از آن‌ها می‌توان به ویزای ای2، ویزای ای‌بی5 و ویزای ال1 اشاره کرد. دریافت گرین کارت از طریق ویزای ای بی 5 حدود 3 تا 4  سال به طول می‌انجامد که فرد می‌تواند به دو صورت 900 هزار دلاری و 1.8 میلیون دلاری این سرمایه‌گذاری را انجام دهد. از شرایط لازم برای دریافت این ویزا می‌توان به سرمایه یک میلیون و 800 هزار دلاری اشاره کرد که از طریق راه‌های قانونی به دست آمده باشد همچنین فرد باید تعهد دهد که مبلغ 900 هزار دلار را در پروژه عمرانی یا تجاری سرمایه‌گذاری کند که البته این مبلغ پس از 5 سال با سود سرمایه به سرمایه‌گذار بازگردانده می‌شود.

البته افراد می‌توانند با کمتر از 900 هزار دلار نیز سرمایه‌گذاری انجام دهند که البته فرد باید توانایی تبادل کالا به ارزش 100 هزار دلار داشته باشد یا آنکه پس از 6 ماه یا یک سال این امکان را بدست آورد. ثبت شعبه شرکت، سرمایه‌گذاری از طریق ملک و خرید اوراق قرضه دولتی را می‌توان از راه‌های دیگر سرمایه‌گذاری در آمریکا نام برد.

شرایط سرمایه‌گذاری در ترکیه

بسیاری از سرمایه‌گذاران به سبب نرخ سود بالا سرمایه‌گذاری، ترکیه را انتخاب می‌کنند. خرید ملک، سرمایه‌گذاری بر روی صنعت توریست ترکیه، خرید اوراق قرضه، کارآفرینی و… از راه‌های سرمایه‌گذاری این کشور به شمار می‌رود. خرید ملک در ترکیه نیازمند 250 هزار دلار خواهد بود که خریدار پس از سه سال توانایی فروش ملک را نخواهد داشت. البته افراد می‌توانند با مبلغ 150 هزار دلار نیز از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خاص اقامت سرمایه‌گذاری ترکیه را اخذ کنند. سپرده بانکی یکی از راه‌های کسب اقامت ترکیه خواهد بود که متقاضی باید حداقل 500 هزار دلار سپرده‌گذاری کند و این سرمایه به مدت سه سال در بانک باقی بماند.

افتتاح حساب در کشورهای مقصد، امنیت سرمایه‌گذاری، نحوه صحیح سرمایه‌گذاری، بهترین کشور برای مهاجرت و… نیازمند دریافت راهنمایی است که موسسه ملک‌پور مشاوره‌هایی را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه‌گذاری، دریافت ویزا و غیره قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه ملک پور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز