کدام دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش مناسب است؟

پاک کننده آرایش صورت-کاماپرس
لست سکند

استفاده از دستمال مرطوب نسبت به انواع تونرها و پاک‌کننده‌های دیگر با صرفه‌تر بوده و بدون محدودیت زمانی و مکانی، می‌تواند به تمیزی پوست صورت از انواع آلودگی‌ها کمک کند. البته انتخاب دستمال مرطوب مناسب نوع پوست که باعث خشکی و حساسیت‌های پوستی نشود، نیز اهمیت بالایی دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 دستمال مرطوب‌ مناسب برای پاک کردن آرایش را با جست‌وجو در سایت ریحا معرفی می‌کند.

دستمال مرطوب دافی برای پاک کردن آرایش (Dafi)

این دستمال مرطوب که در زمان تهیه این گزارش با قیمت 75 هزار تومان عرضه شده، برای پوست‌های خشک و حساس مناسب است. این محصول قابلیت آبرسانی و نرم کنندگی داشته و دستمال‌های سه لایه‌ی بدون صابون و پارابن این محصول، خاصیت ضد باکتریایی و ضد حساسیت دارد. در هر بسته از آن 27 عدد دستمال مرطوب وجود دارد که با عصاره آلوئه ورا تلطیف شده‌اند. دستمال مرطوب دافی مخصوص پوست‌های خشک، به کاهش التهاب پوست کمک می‌کند.

دستمال مرطوب-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دستمال مرطوب Q10 ایج فایتر کیوتن دافی

قیمت این محصول 50 عددی، 100 هزار تومان است و قابلیت مرطوب کنندگی، نرم کنندگی و درخشانی پوست را دارد. این دستمال مرطوب که با عصاره بلوبری، عصاره گل گیلاس چینی و روغن جوانه گندم ترکیب شده،  می‌تواند به پاک کردن آرایش‌های ضد آب نیز کمک کند. مدل کیوتن بدون الکل و بدون پارابن بوده و می‌تواند سلول‌های پوستی را مقاوم‌تر کند. این محصول همچنین تاثیر زیادی در پاک کردن چربی‌های عمقی پوست داشته و برای افرادی که از لوازم آرایشی زیاد استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

دستمال مرطوب-کاماپرس

دستمال مرطوب با عصاره کالندولا پنبه ریز

این دستمال مرطوب ضد چروک و 20 عددی با قیمت 35 هزار تومان به فروش می‌رسد و می‌تواند به آبرسانی پوست کمک کند. این دستمال که به عنوان محصولی ضد پیری معرفی شده است PH طبیعی و مناسب با پوست دارد و می‌تواند از بروز حساسیت جلوگیری کند. این محصول ضد التهاب قابلیت مقابله با باکتری‌ها را داشته و به تنفس بهتر سلول‌های پوستی کمک می‌‎کند.

دستمال مرطوب-کاماپرس

دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش چشم نینو

این محصول با قیمت 65 هزار تومان عرضه شده و 45 عدد دستمال در هر بسته آن جی دارد. دستمال نینو ویتامینه بوده و علاوه بر پاک کردن آرایش چشم، می‌تواند به ترمیم و آبرسانی پوست نیز کمک کند. این محصول ایجاد بافت‌های سلولی جدید را سرعت بخشیده و تاثیر زیادی در کاهش تیرگی و پف زیر چشم دارد. برای جلوگیری از پیری زودرس پوست اطراف چشم و دریافت خواص آنتی اکسیدانی مورد نیاز آن، استفاده از این دستمال مرطوب توصیه شده است.

نینو-کاماپرس

دستمال مرطوب ژاپنی رسیپی دافی

این دستمال مرطوب که برای پاک کردن آرایش استفاده می‌شود 92 هزار تومان قیمت دارد و در هر بسته از آن 55 عدد دستمال قرار گرفته است. این محصول برای انواع پوست‌های مختلط، پوست‌های خشک، پوست‌های معمولی، چرب و حساس قابلیت استفاده دارد و سرشار از خواص مرطوب کنندگی، ترمیم کنندگی و  آبرسان و نشاط‌ آور است.

دستمال مرطوب-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دافیریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز