کدام بانک ها وام نقدی 50 میلیون تومانی می دهند؟

بانک تجارت و ملی دو بانک دولتی کشور هستند که هر دوی آن‌ها در قالب طرحی به نام «نیکان» وام نقدی 50 میلیونی تومانی را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کنند. البته شرایط پرداخت این وام‌ها در دو بانک مذکور متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک ملی ایران به افرادی که در یکی از شعب مجموعه‌اش سپرده قرض الحسنه داشته باشند و میانگین حساب مناسب ایجاد کرده‌اند تا سقف 50 میلیون تومان وام می‌پردازد. این وام که به عنوان طرح تسهیلاتی نیکان پرداخت می‌شود به ضامن رسمی احتیاج دارد و تنها به آن سود چهار درصد تعلق می‌گیرد.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 60 ماه اعلام شده است. میزان اقساط این وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت معین شده، 833 هزار و 333 تومان خواهد بود. مجموع رقم وام و سود آن هم به 50 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

وام نقدی 50 میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

طرح نیکان بانک تجارت هم از لحاظ مبلغ و بعضی شرایط مشابه طرح بانک ملی است. براساس این طرح، وام 50 میلیون تومانی به دارندگان سپرده قرض الحسنه با میانگین حساب مشخص و دارای ضامن رسمی معتبر پرداخت می‌شود.

نرخ سود آن هم 4 درصد است. اما برخلاف طرح بانک ملی، حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 24 ماه می‌رسد. در صورتی که بانک تجارت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه به متقاضیان اعطا کند، مبلغ اقساط برای وام گیرندگان 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مجموع رقم تسهیلات و اقساط آن 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارتبانک ملی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز