جزئیات دریافت چند وام فوری 200 میلیونی + مبلغ اقساط

لست سکند

افرادی که به دلیل کمبود نقدینگی نیاز به وام دارند می‌توانند به شیوه‌های مختلف وام فوری 200 میلیونی دریافت کنند. دریافت این تسهیلات به سپرده ارزی یا ریالی احتیاج دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایلند وام 200 میلیونی را از بانک اقتصاد نوین دریافت کنند، می‌توانند از طریق طرح «ارزینو» درخواست دهند. البته افرادی امکان درخواست این وام را دارند که سپرده ارزی داشته باشند.

این سپرده هم باید به صورت قرض الحسنه در یکی از شعب بانک اقتصاد نوین افتتاح شود. ارز مورد پذیرش دلار یا یورو است. مسدودی سپرده ضمانت این نوع وام محسوب می‌شود. حداکثر سود این تسهیلات 18 درصد است و امکان بازپرداخت آن در 36 ماه وجود دارد.

میزان اقساط وام 200 میلیون تومانی با توجه به حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت مذکور، آن 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود این مبلغ وام 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 255 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

وام فوری 200 میلیونی بانک صادرات

افرادی که ارز خارجی ندارد و مایلند با سپرده ریالی وام دریافت کنند، می‌توانند از طریق طرحی به نام «تبسم» بان صادرات برای گرفتن وام 200 میلیون تومانی درخواست دهند. افراد برای دریافت این تسهیلات باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر زمان برای بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. ضمنا این وام قرض الحسنه است و سودی ندارد. میزان اقساط برای حداکثر مبلغ وام 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان است. جمع رقم این مبلغ وام و سود آن هم به 200 میلیون و 106 هزار تومان می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوینبانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز