کاهش قیمت دلار تداوم پیدا خواهد کرد؟

لست سکند

قیمت دلار امروز هم دستخوش اخبار شد و رو به کاهش رفت. هم اکنون نرخ دلار نسبت به روز گذشته 0.03 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 32 هزار و 770 تومانی رسیده است. اما قیمت دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.03 درصد بالا رفت و در محدوده 28 هزار و 800 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به رشد نرخ دلار اطلاعات موجود نشان می‌دهد که کف قیمت دلار بالاتر آمده است. در واقع تحلیلگران فنی معتقدند که برگشت دلار از محدوده 32 هزار و 500 تومانی باعث شده تا کف قیمت این ارز بالا بیاید. همین مسئله سبب شد تا دیگر نرخ دلار به سمت محدوده 32 هزار و 200 تومانی بازنگردد. این موضوع حاکی از تقویت انتظارات افزایشی بازار است. البته این به معنای رشد قیمت دلار نیست و به نظر برخی فعالان هنوز اهرم قوی برای هل دادن این ارز خارجی به سمت کانال‌های قیمتی بالاتر وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی فعالان ارزی معقتدند تا زمانی که نرخ دلار بالای محدوده 33 هزار و 300 تومانی قرار نگیرد، امکان رشد بیشتر آن وجود ندارد و خریداران بزرگ وارد بازار نخواهد شد.

راز آسمان پایتخت

چرا قیمت دلار توانایی عبور از کانال 33 هزار تومانی را ندارد؟

هر بار که دلار سعی داشته از مرز 33 هزار تومانی بالاتر برود، چنین اتفاقی رقم نخورد. در واقع هر مرتبه که نرخ دلار از کانال 33 هزار تومانی عبور کرده، بازارساز با عرضه بیشتر آن به عقب رانده است.

قیمت پوند و یورو امروز کاهش پیدا کرد. نرخ پوند نسبت به روز قبل 11 تومان کم شد و در محدوده 37 هزار و 59 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 10 تومان افت داشت و به مرز 32 هزار و 330 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز