کارت نکسو چیست؟ / با سود ۲۶ درصد

تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از افراد در بانک‌های مختلف سپرده بانکی دارند ولی سودی به آن تعلق نمی‌گیرد، این در حالیست که گروه مالی فارابی با ارایه محصولی جدید تحت عنوان کارت نکسو شرایطی فراهم آورده که می‌توان توسط آن از سود روزشمار سالانه 23 تا 26 درصدی بدون ریسک برخوردار شد.

به گزارش کاماپرس، کارت نکسو به عنوان یکی از کامل‌ترین کارت‌های بانکی موجود با امکان سرمایه‌گذاری و برداشت آنی وجه بوده که با همکاری گروه مالی فارابی و بانک پاسارگارد عرضه شده است. با استفاده از این کارت علاوه بر سود روزشمار 23 تا 26 درصدی، امکان برداشت آنی وجه نیز وجود دارد.

با استفاده از الگوی سرمایه‌گذاری خودکار نکسو، می‌توان به صورت منظم، تمام یا بخشی از نقدینگی را از حساب نکسو به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی منتقل کرد تا از سود روزشمار 23 تا 26 درصدی برخوردار شد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، این کارت بانکی به یکی از بزرگترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه با عنوان «هدیه فارابی» متصل است. از طریق این صندوق امکان دریافت سود روزشمار برای تمامی کسانی که کارت نکسو دریافت کر‌ده‌اند، فراهم شده است. بنابراین هر ریال حساب دارندگان کارت نکسو، بدون محدودیت شامل دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصد می‌شود.

راز آسمان پایتخت

امتیازات ویژه کارت نکسو

دریافت سود روزشمار و بدون‌ریسک معادل ۲۶ درصد، معاف از مالیات، بدون نرخ شکست سرمایه، امکان خرید از دستگاه پوز و آنلاین، انتقال پول به روش‌های پایا، ساتنا و کارت‌ به کارت، امکان دریافت اعتبار و  امکان دریافت وام، دسترسی آنی به دارایی موجود در صندوق هدیه فارابی، امکان دریافت سود روزشمار بالاتر از سپرده‌های بانکی و تخصیص شماره کارت و شبای حساب، برخی از مهمترین امتیازات کارت نکسو به شمار می‌روند.

 مهمترین مزیت کارت نکسو، پرداخت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصد آن است که با توجه به توسعه زیرساخت فنی و مالی کارت نکسو توسط صندوق فارابی، دارنده کارت هیچ‌ پیچیدگی خاصی را برای استفاده این کارت تجربه نمی‌کند و به‌سادگی می‌تواند از این کارت در خرید آنلاین، خرید از دستگاه‌های کارتخوان، کارت‌ به کارت، ‌انتقال وجه پایا و ساتنا و غیره بهره‌مند شود.

چگونگی ثبت‌نام و دریافت کارت نکسو

نکسو اولین کارتی است که بازار سرمایه و سیستم بانکی کشور را با بکارگیری فناوری‌های نوین مالی به یکدیگر متصل می‌کند. براین اساس متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت کارگزاری فارابی بخش کارت نسکو، روی لینک افتتاح حساب کلیک کرده و بعد از ورود به صفحه نکسو، بر روی بخش دریافت رایگان کارت کلیک کنند تا به‌صورت آنلاین و غیرحضوری تمام مراحل را از ثبت‌ نام تا سرمایه‌گذاری انجام دهند.

کلیه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با کلیک بر روی لینک ثبت‌نام کارت نکسو درخواست خود را ثبت کنند. البته اولویت دریافت کارت براساس زمان ثبت‌نام متقاضیان انجام می‌شود. ثبت نام و صدور کارت نکسو به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. متقاضی با وارد کردن اطلاعات و ثبت درخواست، کارت نکسو را درب منزل خود دریافت خواهد کرد.

شایان ذکر است که متقاضیان برای دریافت سود روزشمار باید از طریق سامانه یکپارچه فارابی‌زون در صندوق هدیه فارابی سرمایه‌گذاری کنند.

کارت نکسو مناسب چه کسانی است؟

گفتنی است که کارت نکسو کارتی متفاوت با امکاناتی فراتر از کارت‌های بانکی معمولی بوده و امکان سرمایه‌گذاری خودکار و برداشت آنی وجه از صندوق درآمد ثابت هدیه  را برای صاحب کارت فراهم می‌کند. همچنین صاحبان کسب و کارهای مختلف می‌توانند با اتصال شماره شبای نکسو به دستگاه‌های کارتخوان، از فروش و درآمد خود نیز سود روزشمار دریافت کنند.

استفاده از این کارت برای تمام اقشار جامعه مناسب است، چراکه نه‌تنها امکانات و قابلیت‌های کارت‌های معمولی را دارد، بلکه از سود روزشمار نیز برخوردار است. بنابراین کارت نکسو از هر جهت نسبت به سایر کارت‌های بانکی رایج برای مبادلات مالی روزمره انتخاب مناسبی به‌شمار می‌رود.

تفاوت سود نکسو و کارت عادی بانکی

سود سپرده کوتاه مدت بانک چیزی معادل 9 درصد سالانه حداقل موجودی حساب طی ماه است، اما سود نکسو بر اساس صندوق هدیه فارابی و به صورت روزشمار محاسبه می‌شود، بنابراین به ازای تمام روزها، به سرمایه پولی شما سود تعلق می‌گیرد.

گفتنی است، متقاضیان در صورت نیاز به مشاوره می‌توانند ۷ روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته با  کارشناسان گروه مالی فارابی با شماره 1561 در ارتباط باشند.

در ادامه ویدئویی درباره مزایای کارت نکسو می‌بینیم:

 

 

کارگزاری فارابی، کارگزاری رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، کالا و انرژی است که از اسفند سال ۸۷ با این نام تجاری فعال است. اندیشه تبدیل شدن به کارگزاری در تراز جهانی خط مشی فعالیت‌های فارابی است. این کارگزاری با محوریت این تفکر رشد کرده و به نوبه خود منشأ تغییر و تحول جدی در بازار سرمایه بوده است. استمرار تلاش در ارائه خدمات متنوع نوین و بدست آوردن حداکثر رضایتمندی مشتریان در سطح عالی مهمترین اولویت کارگزاری فارابی مطرح شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کارگزاری فارابی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز