چگونگی تحلیل تکنیکال + شرایط کنونی بیت کوین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افرادی که علاقمند به تحلیل بازار رمزارزها برمبنای شاخص‌های ریاضی و تفسیر نمودارها هستند، تحلیل تکنیکال گزینه مناسبی برای آن‌ها محسوب می‌شود. تحلیل فاندامنتال برمبنای اخبار و اطلاعات روز انجام می‌شود اما تکنیکال براساس نمودار و شاخص‌هایی است که با در نظر گرفتن احساسات معامله گران به دست آمده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

گروهی بر این باورند که تحلیل تکنیکال برای معامله رمزارزها به مراتب از تحلیل فاندامنتال کاربرد بیشتری دارد. زیرا این نوع تحلیل با اعداد و ارقام، احساسات معامله گران را نشان می‌دهد و به راحتی امکان پیش بینی آینده با استفاده از آن موجود است. به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به این نوع تحلیل توجه ویژه دارند. استفاده از این نوع تحلیل نیازمند دانش است و افراد باید اطلاعات پایه و لازم در این خصوص را به دست آورند. اما برخی سایت‌ها وجود دارند که روزانه تحلیل رمزارزها، به خصوص بیت کوین، را با دقت کامل ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بیت کوین-کاماپرس

تحلیل تکنیکال بیت کوین- 26 دی

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲۶ دی با شما همراه هستیم. اگر تحلیل‌های ما را در یکی دو روز گذشته دنبال کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که ریزش اولیه بیت کوین را برای شما پیش‌بینی و دیروز هم اشاره به اصلاح قیمتی آن به سمت بالا داشتیم. البته همچنان بیت کوین بیشتر تمایل به نزول داشته و روند نزولی آن قوی‌تر است، اما اصلاح قیمتی شروع شده ممکن است تا سطح بنفش مشخص شده در نمودار پایین ادامه داشته باشد.

بیت کوین در صورت رسیدن به این ناحیه و ریجکت شدن از آن، دوباره روند نزولی به خود خواهد گرفت و در صورت عبور از این ناحیه نیز با قدرت بالایی روند صعودی خود را دنبال خواهد کرد. در شرایط کنونی و در تایم فریم 1 ساعته بیت کوین را می‌توانید در طول امروز صعودی دنبال نموده، اما این صعود هنوز برای طولانی مدت نیاز به تائیدیه‌های بیشتری دارد. پس تا آن موقع اگر به دنبال خرید و نگهداری طولانی مدت از بیت کوین هستید، بیشتر مراقب باشید. اما در معاملات اهرم دار تبدیل می‌توانید این ارز را با ضریب اهرمی ۱۰ برابری ترید کنیدو به سود برسید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز