تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین چه اهمیتی دارد؟+ تحلیل روز این رمزارز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از روش‌های تحلیل قیمت و بررسی بازارهای مالی، تحلیل تکنیکال است که نوع خاصی از تحلیل به شمار می‌رود. این تحلیل برای بیت کوین بسیار اهمیت دارد و به نوعی با رفتار انسان‌ها در مورد این رمزارز برمی‌گردد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال به نوعی تمامی رفتارها و احساسات انسانی نسبت به بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، را به شکل شاخص، اعداد و نمودارها نشان می‌دهد. به وضوح در زمان نوسان شدید بیت کوین دیده می‌شود که معامله گران این رمزارز رفتارهایی هیجانی از خود نشان می‌دهند. در واقع رفتار معامله گران در قالب ترس و طمع و دیگر احساسات بازیگران بازار بیت کوین نسبت به این رمزارز و استخراج آن‌ها در قالب تحلیل تکنیکال باعث شده تا معامله گران به خوبی آینده قیمتی این رمزارز را پیش بینی کرده و نسبت به تداوم خرید، فروش یا نگهداری آن اقدام کنند. برخی سایت‌ها هر روزه اطلاعات تازه‌ای از تحلیل تکنیکال بیت کوین ارائه می‌دهند که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیل بیت کوین 24 دی

راز آسمان پایتخت

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته با تایید ETFهای اسپات آن در بازار بورس نیویورک روند نزولی به خود گرفت. از یک طرف افزایش قیمت‌های این چند هفته گذشته و از طرف دیگر به وجود آمدن خبر جعلی این تائیدیه یکی دو روز قبل، عملا باعث شد تا بیت کوین از قبل حرکت صعودی تحت تاثیر این خبر را در روند خود پیش خور نماید.

از یک طرف نفوذ بیش از حد قیمت به یک ناحیه عرضه قدرتمند در تایم فریم روزانه می‌تواند خبر خوبی برای روند رو به رشد بیت کوین در ادامه باشد، اما نیاز به نقدینگی بیشتری برای این رشد در بازار احساس می‌شود و روند اصلاحی در پیش را نیز می‌توانیم قدمی برای جمع‌آوری نقدینگی بیت کوین برای یک رالی صعودی دیگر در نظر بگیریم.

همان طور که در نمودار زیر پیداست، بیت کوین در تایم فریم ۱ ساعته در یک روند نزولی قوی قرار گرفته و بعد از شکل‌گیری یک ناحیه عرضه شدید، به آن واکنش نشان داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز