چطور بهترین فروشگاه‌های اندرویدی را بشناسیم؟

در روزهایی که اندروید در کنار سیستم‌عامل‌های دیگر می‌تازد و به دنبال خودنمایی بیشتر است، نقش گوشی‌های اندرویدی بیش از پیش در زندگی مردم پررنگ می‌شود. یکی از دلایل این محبوبیت، متناسب بودن سیستم عامل اندرویدی برای بیشتر گوشی‌های هوشمند است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ دنیای دیجیتال اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این سیستم عامل پشتیبانی فوق‌العاده‌ای از سوی گوگل دارد و همچنین برای تمامی کاربران و توسعه‌دهندگان بدون محدودیت، کاربرد دارد.

همین مسئله باعث جایگاه ویژه فروشگاه‌های اندرویدی شده است؛ چراکه نحوه پیداکردن اپلیکیشن مناسب و ایمن هم مسئله مهمی است. این فروشگاه‌ها به دستیار تمام‌وقت کاربران اندروید تبدیل شده‌اند و مردم در سراسر جهان می‌توانند با استفاده از آن‌ها اپلیکیشن‌های مورد نظرشان همچون بازی‌ها، برنامه‌های عکاسی، مدیریتی و … را دانلود کنند. این فروشگاه‌ها تحت عنوان استور اندروید فعالیت می‌کنند که امروزه گوگل پلی، کافه بازار و مایکت سرآمد آن‌ها هستند.

چرا فروشگاه اندرویدی داخلی؟

مارکت اندرویدی گوگل پلی موفق شده است تا کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند، اما این برنامه هم محدودیت‌هایی دارد که با وجود پشتیبانی فوق العاده از سوی گوگل، همچنان مردم به عنوان جایگیزینی برای آن می‌گردند.

آریاک سفر

مثلا کاربران را با هشداری تحت عنوان «این اپلیکیشن در کشور شما قابل دانلود نیست» روبه رو می‌کند. بسیاری از مردم به تلگرام برای دانلودهای مورد نظر خود پناه می‌برند؛ اما مشکل تلگرام این است که هیچ نظارتی بر دسترسی‌هایی که یک اپ از کاربر می‌خواهد، ندارد و اگر اپلیکیشنی دسترسی غیرمجاز بخواهد، امنیت گوشی به خطر می‌افتد! ضمن اینکه آپدیتی برای اپلیکیشنی که از تلگرام دانلود می‌شود، در دسترس نخواهد بود.

پس بهترین گزینه، یک استور ایرانی است که این هزینه‌های مضاعف را به ما تحمیل نکند. مایکت یک اپ استور ایرانی است که در ادامه آن را به عنوان یک نمونه با اپ استورهای خارجی مقایسه می‌کنیم تا با مزیت این اپ‌ها بیشتر آشنا شویم. اما قبل از هر چیز باید ببینیم ویژگی‌های یک اپ استور خوب چیست؟

ویژگی‌های یک اپ استور خوب

یک مارکت اندرویدی خوب ویژگی‌های خاصی دارد و نمی‌توان به همه مارکت‌ها برای دانلود و بازی اطمینان کرد. اولین ویژگی آن رابط کاربری آسان است. طراحی بصری جذاب و امکاناتی همانند جستجو در این دسته جای می‌گیرند.

ویژگی دیگر استوری که کاربران آن را دوست دارند، این است که کند نباشد و به سرعت هرچه تمام‌تر کارشان را راه بیندازد؛ مثلا مایکت با دانلود منیجر داخلی خود، کاری می‌کند که کاربران با کنترل روی برنامه‌های دانلودشده، آپدیت شده و لیست علاقه‌مندی‌ها در هر لحظه بتوانند متناسب با شرایط اینترنت خود، لیستی برای دانلود بسازند و آن را زمان‌بندی کنند.

«ویروسی‌شدن» عبارتی است که هر کاربری که برنامه‌های خود را از سایت‌ها و اپ‌های نامعتبر دانلود می‌کند، ممکن است شنیده باشد. این عبارت در واقع ترجمان به خطر افتادن امنیت گوشی توسط هکرها است. اپ‌ها در فروشگاه‌ها و سایت‌های اندرویدی به ظاهر معتبر عرضه می‌شوند درحالی که تله هکرها هستند. اما یک اپ‌استور خوب چون مایکت، این برنامه‌های آلوده را منتشر نمی‌کند و امنیت را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

این ویژگی‌ها را استورهای خارجی هم ممکن است داشته باشند؛ اما چرا بهتر است از استور ایرانی استفاده کنیم؟

مقایسه مارکت‌های اندرویدی داخلی و خارجی

در ایران به دلیل تحریم و مشکلات فیلترینگ، دانلود از گوگل پلی به این آسانی‌ها نخواهد بود! همین خطای در دسترس نبودن اپلیکیشن‌ها که قبلا به آن اشاره شد، از همین دست است. مایکت این مشکلات را ندارد و به راحتی می‌توان اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر را از آن دانلود کرد.

زبان انگلیسی استورهای خارجی از دردسرهایی است که کاربران با آن مواجه هستند اما در مایکت، نظرات کاربران و دیدگاه‌های آن‌ها درباره اپلیکیشن‌های مختلف با زبان فارسی ثبت می‌شود و همچنین توضیحات مربوطه نیز فارسی است و مخاطبان به راحتی می‌توانند از خدمات یک اپلیکیشن، کاربردهایش و حتی انتقاداتی که به آن وارد شده است باخبر شوند.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که گیمرها با آن مواجه می‌شوند، دانلود دیتای بازی‌ها است. نصب بازی بدون دانلود دیتای بازی امکان‌پذیر نیست و اگر کاربری به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی‌تواند لذت کافی را از بازی ببرد. در استور اندرویدی مایکت، برترین بازی‌های جهان با دیتای کامل قابل دانلود هستند.

اما در نهایت، اگر کاربری به شدت نیاز به یک اپلیکیشن داشته باشد که به هردلیلی آن اپلیکیشن در استورهای اندرویدی ایرانی موجود نباشد، آیا باید به تلگرام رجوع کند یا دست به دامن سایت‌های ناامن شود؟ خیر. چون استورهای اندرویدی داخلی همچون مایکت فرمی تحت عنوان تماس با پشتیبانی دارند که کاربران از طریق آن می‌توانند اپلیکیشن موردنظر خود را پیشنهاد دهند و طی مدت 24 تا 48 ساعت آن را دانلود کنند.

حالا با دانستن ویژگی‌های یک استور خوب، پیدا کردن بهترین استور اندرویدی آسان است؛ مجموعه مایکت، جایی معتبر و در دسترسی برای دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها است. کاربران مایکت با استفاده از آن می‌توانند به راحتی و بسیار امن و بدون دردسر برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند. از مزایای مایکت این است که دانلود از آن با ترافیک نیم‌بها محاسبه می‌شود. مایکت با پشتیبانی کامل و 24 ساعته می‌تواند تبدیل به همراهی همیشگی برای کاربران گوشی‌های هوشمند شود.

مرتبط با : مایکت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز