چشم انتظاری نرخ سکه برای برجام!

لست سکند

قیمت طلا همانند روز گذشته در مسیر کاهشی است و با افت 3 هزار و 900 تومانی که نسبت به دیروز داشته در محدوده یک میلیون و 250 هزار و 400 تومان قرار دارد. اما قیمت سکه به روند رشد خود ادامه داده و با افزایش 0.03 درصدی در مقایسه با روز قبل، 12 میلیون و 575 هزار تومان شد. به نظر هنوز هم سکه بازان به نوسانات نرخ دلار توجه ویژه‌ای دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته نرخ اونس و دلار کاهشی بود، اما در ساعات پایانی معاملات دیروز قیمت دلار تا مرز 28 هزار و 300 تومانی هم پیش رفت. معامله گران بازار سکه سعی در برجسته کردن رشد نرخ دلار داشتند تا مانع از افت قیمت فلز گرانبها شوند و البته در این مسیر تا حدودی موفق بودند.

برخی معامله گران بازار طلا معتقدند که قیمت طلا و سکه بسیار متوجه تحرکات نرخ دلار است. با نزدیک شدن به زمان برگزاری برجام نوسانات قیمت طلا و سکه کمتر خواهد بود. در واقع حتی اگر نرخ اونس هم رشد پیدا کند، نمی‌توان انتظار چندانی از افزایش قیمت طلا و سکه داشت. اگر به هر دلیلی قیمت دلار بالا رود، نرخ سکه و طلا هم افزایش خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

سکه شب گذشته در بازار پشت خطی توانست تا بالای محدوده 12 میلیون و 570 هزار تومانی پیش برود. همین عامل زمینه ساز رشد نرخ امروزی سکه و تثبیت آن در بالای مرز 12 میلیو و 500 هزار تومانی شد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت اونس در بازار جهانی

در حال حاضر نرخ اونس طلا هم رشد پیدا کرده و با افزایش 3.3 درصدی در محدوده هزار و 859 دلاری قرار گرفته است. نوسان نرخ اونس هم برای بازار داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد. معامله گران داخلی امیدوارند تا قیمت اونس به بالای مرز هزار و 900 دلاری برسد تا نرخ سکه و طلا هم در محدوده‌های بالای قیمتی ثابت شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز