پیش فروش کوئیک اس و ساینا اس با سود مشارکت و موعد تحویل بلند مدت

لست سکند

شرکت سایپا دور جدیدی از پیش فروش کوئیک اس و ساینا اس را با موعد تحویل بلند مدت آغاز کرده است که در این نوبت از پیش فروش محصولات سایپا سود مشارکت نیز برای پیش خرید کنندگان درنظر گرفته شده است.

به گزارش کاماپرس، سیاست پیش فروش های متوالی که توسط دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران خودرو و سایپا دنبال می شود اگرچه در کاهش قیمت خودروهای پرتیراژ این دو شرکت در بازار موفقیتی کسب نکرده اما از نظر پالایش متقاضیان واقعی از دلالان و واقعی تر شدن متقاضیان نسبتا موفق عمل کرده است.

این موفقیت به صورتی که است که آمارها نشان می دهد تعداد متقاضیان شرکت در طرح های پیش فروش از چند میلیون نفر (4 تا 5 میلیون نفر) که قطعا تعداد قابل توجهی از آنها واسطه بودند به چند صد هزار ( 100 تا 200 هزار نفر) کاهش یافته است.

به هر شکل در ادامه سیاست پیش فروش های متوالی ، شرکت سایپا پیش فروش کوئیک اس و ساینا اس را در دستور کار قرار داده است.

بنا به اعلام سایپا نیوز در این طرح دو محصول ساینا.اس و کوییک.اس با موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

پیش پرداخت 40 میلیون و 800 هزار تومانی برای کوئیک اس

در این طرح مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای کوییک.اس و ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای ساینا.اس با سود مشارکت ۶ درصد و سود انصراف ۳ درصد در نظر گرفته شده است.

در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی درنظر گرفته شده است.

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

منتخبان خرید خودرو در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ مردادماه به‌مدت سه‌روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “پیش فروش کوئیک اس و ساینا اس با سود مشارکت و موعد تحویل بلند مدت

  1. حسین گفته:

    چرا وقتی که خودرو شاهینsثبت نام کردن و پول واریز کردیم ا
    آپشن ها کامل بود الان چندتااز آپشنهارو کم وبه شاهین Gاضافه کردن
    هر طوری که دلشون خواست قوطی رو درست میکنن و دوتا لاستیک بهش اضافه میکنن میدن دست مردوووم
    برا مسولین متاسفم کسی پیکیری نمیکنه

  2. محمد گفته:

    ساینا ثبتنام کردم دعوتنامه اومده، با اینکه میگن تولید ساینا زیاده و برای تحویل مشکلی ندارن بعد از گذشت دوماه از تحویل ماشین هنوز از ماشین خبری نیست

  3. بی اطلاع گفته:

    هی برمیگردیم عقب… مونتاژکاران ایران خودرو و سایپا

    دو غول با شاخ و دم وبی خاصیت
    چهل ساله میگن بابد واردات ماشین محدود بشه تا ما بتونیم مونتاژ کنیم، مونتاژم که میکنند ، مدیران بیسواد و مسؤولین نامرتبط و نامرد.
    مردم مجبورن خودرو داشته باشن، وقتی پولشون با احتساب گمرکی که به ماشین خارجی میبندین ، مجبورن پول تویوتا اتومات بدن تیبا بخرن.

    نکنید، نکنید ، این پول خوردن نداره
    مردم گشنه و تشنه و انگشت به دهان ماشینهای عراقی‌ها ی گردشگر شمال هستن.
    خدا لعنت کنه باعث همه ی بدی های موجود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز