سمند سورن با 3 ستاره هم‌رده کیفی رنوساندرو اتوماتیک شد

بررسی ارزشیابی کیفی انجام شده توسط وزارت صنعت نشان می دهد سمند سورن و رنو ساندرو اتومات با دریافت سه ستاره از نظر کیفیت همرده شمرده شده اند.

به گزارش کاماپرس، ارزشیابی های کیفی محصولات صنعتی از قبیل خودرو یکی از روش های مورد قبول و تاثیرگذار بر انتخاب های متقاضیان و خریداران این محصولات است.

در کشور ما نظام ارزشیابی و رتبه بندی کیفی آنچنان که شایسته است توسعه نیافته و حتی در برخی موارد ارزشیابی های کیفی محصولات صنعتی و استانداردهای اعطا شده به کالاها نیز با انتقاداتی مواجه می شود.

نتایج جدیدترین ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل که خودروها را به پنج سطح قیمتی تقسیم کرده و در هر سطح قیمت ، کیفیت خودروهای آن سطح را مورد ارزیابی قرار داده، نیز حاوی نکات قابل تاملی است که از آن جمله می توان به همرده شدن کیفیت سمند سورن و رنوساندرو اتوماتیک اشاره کرد.

جزئیات ستاره های کیفی خودروهای داخلی

آریاک سفر

بر اساس گزارشی که ایسنا از ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی بنا به اعلام اداره کل صنایع و حمل و نقل وزارت صنعت منتشر کرده است، در سطح قیمتی چهار، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، دناپلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنده‌ای، پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک و مدل دنده‌ای آن و همچنین پارس‌تندر شرکت پارس‌خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.

در این سطح قیمتی دنا، رانا، پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دانگ فنگ ۳۰H و پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در این رده قیمت، خودروهای سورن ایران‌خودرو تبریز، پژو پارس،  برلیانس H۲۳۰ و رنو ساندرو اتوماتیک پارس‌خودرو و سمند ایران‌خودرو تبریز هریک سه ستاره کیفی دریافت کرده‌اند.

شایان ذکر است بر اساس این گزارش در سطح قیمتی پنج، که خودروهای ارزان قیمت تر را شامل می شود  تیبا و تیبا ۲، کوییک و ساینا موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شده و خودروهای سایپا ۱۳۲X، ۱۳۱X شرکت سایپاو همچنین ۱۳۱X پارس‌خودرو  هم دو ستاره کیفی به دست آورده‌اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “سمند سورن با 3 ستاره هم‌رده کیفی رنوساندرو اتوماتیک شد

  1. چپ کُلْ گفته:

    خخخخ، تیبا و پراید هرکدام سه ستاره و دوستاره خخخخخ بستگی داره ستاره ها را کی داده، گاری پدربزرگم یه ستاره داره، از حلبی های شما محکمتره

  2. محمد گفته:

    این خودرو ها که همشون روی شاسی ماشینتی ۶۰۰ ساا پیش ساخته شدن ، تمام کوییک و ساینا و تیبا ها روی شاسی پراید و تمام پژو ها و سمند و سورن ها و دناها روی شاسی پژو ۴۰۵ . حالا چطور ۳ ستاره و ۴ ستاره گرفتند ؟؟؟؟؟ در ضمن این ستاره ها رو برن از موسسات معتبر جهانی بگیرند ، نه بلکه ستاره نمی گیرند بلکه ستاره هم باید منفی بهشون داد . یعنی ماشینایی مثل ب ام و بنز و نیسان و بوگاتی و فورد و …. ۴ ستاره نگرفتند اما اینا گرفتند ؟؟؟ عجب …

    • علی گفته:

      بابا محالهِ ِ. بقدل خودشون شاخشون دنا پلاس توربوش رو گرفته بودم همین هفته پیش سیلندر و فیلتر توربوساند ترکوندِ. اون وقت من همیشه رو ماشین حساسمِ کلی بهش رسیده بودم. اصلا نه سرعت رفته بودم نه فشار اوردمِ. تاره میخاستن بدلیل گرما بیش از حد شمال گارانتیمو هم باطل کنن ِِ. خجالتم خوب چیزیه . مافیا این لگنیجات پول میدن و ستاره الکی میگیرن. ساندرو سگش شرف داره به این لگن پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز