پیش فروش پژو 206 تیپ 2 و چهار محصول دیگر ایران خودرو با موعد تحویل یکساله

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت خودروسازی ایران خودرو در جدیدترین طرح، پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پژو پارس،‌ پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای ، رانا پلاس و سورن پلاس را موعد تحویل ۱۲ ماهه به اجرا گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، طرح پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز امروز شروع می شود. دراین طرح خودروهای پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای، پژو 206 تیپ 2 ، پژو پارس ، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه می شوند.

متقاضیانی که در طرح های پیش فروش و قرعه کشی هاي قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در طرح جدید ثبت نام کنند. طـرح پـیش فـروش عـادي حـداکثر 12 ماهـه محصـولات ایـران خودرو بـا روش قرعـه کشـی و از ساعت 10 روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه شروع و تا روز جمعه ۱۲ دی ماه ادامه دارد.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه می شود. گفته می شود ایران خودرو با افزایش تولید مواجه شده و به همین دلیل می تواند به صورت متوالی هر هفته پیش فروش برگزار کند. فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو از تولید روزانه ۳ هزار محصول خبر داده و اینکه با ادامه این روند کل رکورد تولید سال گذشته شکسته می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

راز آسمان پایتخت

مبلغ پیش پرداخت خودروهای این طرح پیش فروش

پیش پرداخت پژو پارس بنزینی حدود   ۶۰۷،۷۳۷،۰۰۰ ریال است که در آذر ۱۴۰۰ تحویل داده می شود. برای پیش پرداخت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم حدود ۵۵۰،۵۵۷،۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است. پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای هم با پیش پرداخت ۹۹۸،۱۰۸،۰۰۰ ریال در این طرح گنجانده شده است. پیش پرداخت رانا پلاس هم حدود   ۸۹۷،۵۸۳،۰۰۰ ریال است. برای پیش پرداخت سورن پلاس هم حدود   ۹۴۲،۵۲۴،۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

۳ نکته مهم بخشنامه جدید ایران خودرو برای این طرح پیش فروش

۱-براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.
۲-كساني كه گواهينامه رانندگي خودرو ندارند(حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام کنند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .
۳-در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد. زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ ۱۰ دی ماه است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “پیش فروش پژو 206 تیپ 2 و چهار محصول دیگر ایران خودرو با موعد تحویل یکساله

  1. ایرانی گفته:

    خدا لعنتتون کنه با این قرعه کشی که فقط با روح و روان مردم بازی می کنید وعده های توخالی میدید سنگ بباره به قبر همه دست اندرکاران این وضعیت مسخره که در دنیا بی سابقه ست … روباه مکار که همه را گول زد

  2. محمد رضا گفته:

    سلام. خب واقعا اسمش روش هست. قرعه کشی. بستگی به شانس و اقبال طرف داره. کلکی هم توی کار نیست. باور کنید که همش راسته و هیچ دوز و کلکی در کار نیست. من هم روزی مثل شما فکر می کردم واقعا کلک می زنند تا اینکه برای خودم در اومد. بله من یک شهروند عادی توی قرعه کشیشون برنده شدم و ماشین زیر پامه. اینا همش شانس می خواد. من حدود ۲۲ باری ثبت نام کردم تا اسمم در اومد. پس نا امید نشید. شاید روزی شما ها هم مثل من توی قرعه کشی برنده شوید.

    • امی گفته:

      چرا دروغ میگی داداش، تا الان کە دە بار قرعە کشی شده…. احتمالا توهم زدی که میفرمایید 22 بار شرکت کردم🤔🤔🤔🤔🤔

    • Sobhan گفته:

      مرد حسابی کلا ده مرحله فروش فوق العاده داشته
      با پیش فروش ها هم نهاااااایتا 15 مرحله میشه سرجمع
      بعد شما چجوری 22 باررررر ثبت نام کردی
      و الان ماشبن زیرپاته چرا دروغ اخهه چرا دروغغغغغغ
      چرااا فکر میکنی همه مثل خودت بی فکرن

  3. حمید کنعانیان گفته:

    سلام ببخشید الان یکساله پیش خرید بکنی اگر زمانی اوضاع اقتصادی کشور رونق چشمگیری بگیرد و ماشین ناگهاني سقوط کند تکلیف چی هست مثل این سه ماه گذشته پس این یک ریسک هست

  4. علی گفته:

    سلام من میگم ثبت کنید ماشین پژو بشه ۱۲میلیون تومن فکر میکنید پولتون رو پس بدن…البته ۵تا پژو هم بدن راضی هستم …😁😁

  5. علیرضا گفته:

    نخرید به والا نخرید ضرر نمی کنید این محصولات ایران خودرو و سایپا ارزش اینهمه پول و صبر کردن نداره فقط نخرید بخدا ارزون می شه‌

  6. کسا گفته:

    ای کاش این نظرها یه جورایی به گوش اون حقه بازهایی که این بازی رو راه انداختن میرسید….
    هرچند ‘هیچ فرقی نمیکنه
    چشم آدم طماع رو فقط خاک گور پر میکنه ‘
    تا زمانی که این افراد مافیایی توی گور نرن وضع اقتصادی مردم درست نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز