پیش فروش پژو پارس TU5 با پیش پرداخت 63 میلیونی و تحویل بلندمدت

گروه صنعتی ایران خودرو مرحله تازه ای از پیش فروش محصولات خود را از امروز یکشنبه 10 اسفندماه 1399 آغاز کرده است که در آن پیش فروش پژو پارس TU5 با پیش پرداخت 63 میلیونی و تحویل یک ساله خودنمایی می کند.

به گزارش کاماپرس، فروش فوق العاده های ایران خودرو که تحویل آنها فوری تر و ظرف مدت سه ماه انجام می شود نسبت به رقیب جاده مخصوصی خود یعنی سایپا جذاب تر هستند و علت آن نیز فاصله قابل توجه قیمت مصوب کارخانه و قیمت بازار اغلب محصولات ایران خودرو – به جز رانا پلاس – است.

در مقابل پیش فروش های طولانی مدت این دو شرکت به دلیل مبهم بودن وضعیت آینده بازار خودرو جذابیت چندانی برای متقاضیان ندارد. با این حال برخی خودروها برای متقاضیان به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، حتی در فروش های فوق العاده هم جذاب هستند.

قیمت امروز پژو پارس TU5 چقدر است؟

در پیش فروش اخیر ایران خودرو یکی از گزینه های جذاب پیش فروش پژو پارس TU5 است که با پیش پرداخت حدود 63 میلیونی به متقاضیان عرضه شده است. قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار حدود 255 میلیون تومان است و بعید به نظر می رسد کاهش قیمت شدیدی در بازار تا موعد تحویل خودروهای پیش فروشی اتفاق بیفتد.

راز آسمان پایتخت

مجوز خودروسازان برای افزایش قیمت در پایان هر فصل

از طرفی خودروسازان می توانند در پایان هر فصل تقاضای افزایش قیمت محصولات خود را به شورای رقابت ارائه دهند و در صورت تائید قیمت ها را بالا بکشند. این اتفاق در فصل پائیز برای محصولات ایران خودرو به جز رانا پلاس نیفتاد اما تا زمان تحویل خودروهایی که از امروز در معرض پیش فروش قرار می گیرند مشخص نیست ایران خودرو چقدر بر قیمت خودروهای خود بیفزاید یا قیمت آنها را ثابت نگه دارد.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

نکته مهم برای متقاضیان پیش فروش پژو پارس TU5

متقاضیان شرکت در پیش فروش پژو پارس TU5 با پیش پرداخت 63 میلیونی باید به این نکته توجه کنند که قیمت نهایی در زمان تحویل ، آخرین قیمت مصوب کارخانه خواهد بود و به احتمال فراوان قیمت کنونی مصوب این خودرو که حدود 126 میلیون تومان است در زمان تحویل اعمال نمی شود بلکه احتمالا قیمت بالاتری برای این خودرو در موعد تحویل که بهمن واسفند 1400 است، در نظر گرفته خواهد شد.

برخی ویژگی های فنی مهم پژو پارس TU5

حجم موتور                         1578 سی سی

تعداد سیلندر / سوپاپ          16/4

حداکثر قدرت                      108 اسب بخار

گیربکس                            5 سرعته دستی

وزن خالص                          1185 کیلوگرم

شتاب صفر تا صد                 13.2 ثانیه

ظرفیت مخزن سوخت           70 لیتر

مصرف سوخت ترکیبی          7.5 در 100 کیلومتر

حداکثر سرعت                   190 کیلومتر

امکانات پژو پارس TU5

2 ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز‌های جلو و عقب دیسکی مجهز به سامانه‌های کمکی ABS و EBD، سامانه ضد‌سرقت، سنسور دنده عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی راهنمادار و تاشونده اتوماتیک، تنظیم برقی پشتی صندلی‌های جلو، بلوتوث(هندزفری) و ادوات کنترلی سیستم صوتی روی فرمان، بازکن درب صندوق عقب از داخل اتاق، زیر آرنجی صندلی عقب به همراه امکان دسترسی به صندوق عقب از داخل اتاق، چراغ نقشه‌خوان و شیشه‌های برقی جلو و عقب

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز