پیش فروش نیسان آبی / 30 میلیون تومان زیر قیمت بازار

سری جدید پیش فروش محصولات خودروسازی زامیاد از روز گذشته آغاز شده است. تفاوت این طرح با طرح‌های قبلی در این است که این بار محدودیت ثبت نامی وجود ندارد. البته در این طرح سه خودرو وانت نیسان تک سوز آپشنال، وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس عرضه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق جدول ارائه شده از گروه خودروسازی سایپا، مبلغ پیش پرداخت برای خودرو وانت نیسان تک سوز آپشنال 126 میلیون تومان، وانت نیسان دو گانه سوز آپشنال 139 میلیون تومان و پادرا پلاس 147 میلیون تومان اعلام شده است. نرخ قطعی این خودروها مشخص نیست و طبیعتا با ارسال دعوتنامه و در هنگام تحویل به مشتریان معلوم می‌شود. در آن زمان هم قیمت خودروهای مذکور با توجه به نرخ روز خودرو تعیین خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

براساس بخشنامه ارائه شده، موعد تحویل این خودروها از اردیبهشت تا تیرماه 1401 خواهد بود. نکته بارز طرح جدید پیش فروش محصولات زامیاد این است که محدودیت قرعه کشی برای ثبت نام این محصولات وجود ندارد. همین مسئله ممکن است خریداران زیادی را به سمت این خودروها بکشاند.

تفاوت قیمت کارخانه‌ای و بازار وانت‌های زامیاد

در حال حاضر قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال زامیاد یا همان نیسان آبی معروف، 258 میلیون تومان است. اما همین خودرو با قیمت 290 میلیون تومانی در بازار آزاد به فروش می‌رسد و مشتریان خود را هم دارد. به نظر بیشترین اختلاف قیمت مربوط به همین محصول است. اما نرخ کارخانه‌های وانت نیسان دوگانه سوز با مدل تک سوز اندکی تفاوت دارد و به 284 میلیون تومان می‌رسد. طبق اطلاعات موجود، نرخ این اتومبیل در بازار آزاد 311 میلیون تومان است.

پادرا پلاس، از محصولات جدید زامیاد، هم با قیمت کارخانه‌ای 300 میلیون تومان به مشتریان واگذار می‌شود. همین خودرر در بازار آزاد تا 309 میلیون تومان هم قیمت دارد.

مرتبط با : زامیادسایپا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز