ایران خودرو پژو 207 هاچ بک دو رنگ را به بازار عرضه می کند

لست سکند

علی رحیمی، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، اعلام کرد که پژو 207 هاچ بک اتوماتیک در رنگ‌های مختلف تولید و به زودی به بازار عرضه می‌شود. در این مدل از خودرو با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در خط رنگ، کیفیت کلی رنگ آن‌ها افزایش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رحیمی بیان کرده که مدل جدید 207 هاچ بک از زیبایی، چالاکی و قابلیت‌های دینامیکی و سوخت پایین بهره مند است. موتور 207 جدید تی یو 5 پی است و این اتومبیل گیربکس شش سرعته اتوماتیک دارد. به نظر همین قابلیت باعث رانندگی پرشتاب با گشتاور مناسب خواهد شد و رضایت مشتریان را به دست می‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است تی یو 5 پی نسل جدیدی از موتور تی یو 5 محسوب می‌شود که هم به مراتب قدرت بیشتری داشته و هم از لحاظ میزان مصرف سوخت با استانداردهای محیط زیست انطباق دارد. همین موتور دارای مزایای زیادی از جمله زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها، کم شدن مصرف روغن، افزایش شتاب گیری خودرو، کاهش مصرف سوخت و … است.

تغییرات ظاهری و نوع گیربکس خودرو 207 جدید

تغییرات ظاهری مدل جدید 207 هم کاملا مشهود است. از جمله اینکه همین مدل اتومبیل سقف و اسپویلر در صندوق قرمز، بدنه مشکی یا سفید، غربیلک فرمان چرمی دو رنگ قرمز و مشکی و بعضی دیگر از امکانات و تغییرات را دارد.

گیربکس این مدل خودرو هم از نوع شش سرعته ای تی است. این مدل گیربکس نسبت به انواع قبلی آن خاصیت‌هایی مانند کاهش دور، سطح صدای موتور، کارکرد مناسب و عدم فشار بر موتور در سرعت‌های بالا را دارد. مجموع این ویژگی‌ها باعث پایین آمدن مصرف سوخت، بهبود کیفیت اتومبیل و در نتیجه رانندگی بهتر خواهد شد.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز