پیش فروش محصولات سایپا در سه شنبه های سایپایی

بنا بر اعلام مدیر عامل سایپا، در راستای تحقق برنامه‌های وزارت صمت برای کنترل قیمت‌ها، سایپا تا پایان سال، هر هفته در روز سه شنبه، محصولاتش را عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سید جواد سلیمانی در خصوص طرح سه شنبه‌های سایپایی گفت: با راهبری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است. از این رو، گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این طرح‌های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

آریاک سفر

سلیمانی با تاکید بر اینکه تقریبا تمامی محصولات سایپا در این طرح‌های فروش، عرضه خواهند شد، ادامه داد: اکنون نیز طرح فروش فوق‌العاده عرضه 5 محصول سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در حال اجراست و متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز، شنبه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر عامل سایپا تصریح کرد: در این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R ، تیبا صندوقدار، تیبا2 و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

از سوی دیگر، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو نیز اشارع کرد فروش‌های فوری در کنار برنامه های پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید ادامه خواهد داشت. وی گفت: با اصلاح قیمت ها، فروش ۱۰۰ هزار دستگاه بیش از تعهدات تا پایان سال در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

رحمانی با بیان این که تلاش خواهیم کرد تا با عرضه مستمر خودرو به بازار، زمینه واسطه گری را حذف کنیم، اظهار امیدواری کرد که با افزایش تولید و عرضه، رانت موجود در بازار حذف شده و مشتریان واقعی می‌توانند نیاز خود را از طریق تولیدکننده تامین کنند.

 

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز