پیش فروش دیگنیتی و فیدلیتی در بورس از امروز آغاز شد

لست سکند

ثبت نام برای دو محصول بهمن موتور در بورس کالا آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان می‌توانند از امروز 11 بهمن ماه برای خرید دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی که در بورس کالا عرضه شده، اقدام کنند.

در همین زمینه بخوانید:

گفتنی است عرضه فیزیکی خودروها که تعداد آن‌ها در مجموع 430 عدد است، از 18 خردادماه در تالار حراج بورس انجام خواهد شد؛ از این تعداد 150 دستگاه فیدلیتی 7 نفره، 150 دستگاه فیدلیتی 5 نفره و 130 دستگاه نیز دیگنیتی است.

راز آسمان پایتخت

بر اساس اطلاعیه منتشر شده هر کد ملی فقط یکبار می‌تواند برای این خودروها ثبت‌نام کند؛ قیمت اعلام شده هر کدام از این خودروها نیز به این ترتیب است: فیدلیتی 7 نفره 803 میلیون تومان، فیدلیتی 5 نفره 789 میلیون تومان و دیگنیتی 843 میلیون و 500 هزار تومان.

گفتنی است 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر قیمت پایه اضافه می‌شود که بر اساس قیمت نهایی فروش، هزینه‌های دیگر همچون مالیات و عوارض شماره‌گذاری، خدمات پست، هوشمند سازی کارت خودرو، بیمه شخص ثالث و .. محاسبه خواهد شد.

در حال حاضر مقدار پیش دریافت برای خرید خودرو در بورس کالا 30 درصد در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر قیمت فیدلیتی 7 نفره در بازار آزاد یک میلیارد و 400 میلیون تومان، فیدلیتی 5 نفره یک میلیارد و 200 میلیون تومان و دیگنیتی یک میلیارد و 580 میلیون تومان است.

شایان ذکر است اولین عرضه خودرو در بورس کالا 28 اردیبهشت با خودرو کارا صورت گرفت که قیمت این محصول نسبت به بازار ده میلیون تومان اختلاف داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز