پیش بینی قیمت پژو : بیشتر از 500 میلیون تومان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن انتقاد به عرضه خودرو در بورس کالا از رئیس جمهور برخورد قاطع با فاطمی‌امین همچنین رسیدگی به جرم این وزیر را خواستار شد. سیاهکلی اشاره کرد اگر این روند اصلاح نشود، قیمت کارخانه با بازار زیاد شده و پژو بالاتر از 500 میلیون تومان عرضه می‌شود!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته لطف‌الله سیاهکلی عرضه خودرو در بورس بی‌معناست زیرا نه مشکلی از صنعت رفع خواهد شد و نه رقابتی در بازار ایجاد می‌شود. عرضه خودرو در بورس کالا نتیجه‌ای جز گران‌تر شدن خودرو را به همراه نخواهد داشت.

براساس گزارش منتشر شده در ایلنا، نماینده مردم قزوین همچنین گفت: تعادلی بین عرضه و تقاضا خودرو وجود ندارد و سوال اصلی این است که وزیرصمت با کدام مجوز پول را از مردم می‌گیرد و به خودروساز یا واردکننده می‌دهد؟ دستگاه‌های قضایی باید وزیر صمت را بابت تخلفات محاکمه کند.

سیاهکلی اشاره کرد: در چنین شرایط عرضه خودرو، واردکنندگان بیش از 80 درصد سود خواهند کرد و خودروها نیز بیش از ارزششان فروخته می‎شود. چه دلیلی دارد که خودروهای وارداتی با ارزش 800 میلیون تومان در کشور با قیمتی بیش از 2 میلیارد تومان عرضه شود؟

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: وظیفه من دفاع از حق مردم است و این شرایط غیرقابل پذیرش است و از رئیس جمهور تقاضای برخورد قانونی با فاطمی‌امین و جرمی که وزیرش مرتکب می‌شود را دارم.

سیاهکلی اظهار کرد: اگر این روند مدیریتی ادامه پیدا کند قیمت پژو بالاتر از 500 میلیون تومان می‌شود. کاهش عرضه، قیمت خودرو  در بازار را اینگونه افزایشی کرده است.

نماینده مجلس همچنین اشاره کرد: مافیا خودرو در ایران صاحب قدرت و نفوذ هستند و تعدادی از دست‌اندرکاران نیز با آن‌ها همکاری می‌کنند و همین امر سب شده تا قدرت خرید مردم روزبه‌روز کاهشی شود. اگر قیمت عرضه خودرو در بورس بیشتر از قیمت واقعی است چرا وزیر اجازه می‌دهد خودروساز و واردکننده خودرو را در بورس عرضه کنند و پول فروش در بورس نیز به جیبشان رود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش بینی قیمت پژو : بیشتر از 500 میلیون تومان

  1. مهدی گفته:

    جهت اطلاع ایشون و ثبت در تاریخ می گویم . امروز در داخل بورس کالا همه خودروی شاهین عرضه شده فروش نرفت و ان مقدار که فروخته شد با قیمت پایه بود . به عبارت دیگه مردم و خریداران هم فهمیده اند که بورس جلوی رشد قیمتها را می گیرد . لذا تقاضای کاذب کم شد . خارج کردن خودرو از بورس فقط می تواند موجب رانتهای چند صد هزار میلیار تومانی برای بعضی ها شود و من مخالفت نماینده محترم را نمی دانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز