فروش فوق العاده پژو پارس و دو محصول دیگر ایران خودرو

لست سکند

ایران خودرو در روز یکشنبه 18 دی ماه 1401 چهار محصول را به صورت فروش فوق‌العاده برای سه گروه متقاضی عرضه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از روز یکشنبه 18 دی ماه ساعت 10 صبح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز می‌شود که این فروش تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.

قیمت خودروهای عرضه شده در فروش فوق‌العاده

سورن پلاس دوگانه‌سوز با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری‌متال و آبی کبود در این طرح با قیمت 281 میلیون و 189 هزار و 400 تومان عرضه خواهد شد. در این طرح  همچنین خودرو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو 7 پی با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای با قیمت 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

قیمت اعلام شده برای پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی نیز از سوی ایران‌خودرو 185 میلیون و 170 هزار و 700 تومان اعلام شده که متقاضیان می‌توانند این خودرو را از میان رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای خریداری کنند. راناپلاس همچنین با قیمت 215 میلیون و 66 هزارتومان عرضه خواهد شد که رنگ‌های ارائه شده برای این محصول در این فروش خاکستری، مشکی، سفید و نقره‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است برای متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده قیمت محصولات به صورت ماهانه بر روی سایت قرار می‌گیرد که پس از اسقاط خودرو فرسوده و مجاز شدن مشتری، فرد می‌تواند در این طرح ثبت‌نام کند.

خودروهای عرضه شده در فروش‌ فوق‌العاده ایران‌خودرو طی سه ماه تحویل مشتریان خواهد شد. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در طرح فروش‌ فوق‌العاده به سایت ایران‌خودرو مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش فوق العاده پژو پارس و دو محصول دیگر ایران خودرو

  1. امید گفته:

    سلام تو این کشور که نمیشود خانه گرفت چرا سازمان تامین اجتماعی حقوق مادرم را که بازمانده است نمی‌دهد.به خدا ظلم را خدا نمیپسنده و اینکه سودسهام عدالتم را نمیدهندولی راه فرارمالیاتی را باز میگذارند.اسم من فاطمه صافی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز