بزرگترین فروش اقساطی ایران خودرو طی چند روز آینده + جزئیات

لست سکند

به گفته مهدی خطیبی، بزرگترین فروش اقساطی ایران خودرو پس از دریافت مجوز از وزارت صمت، طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدیرعامل ایران‌خودرو در رابطه با طرح جدید ایران‌خودرو توضیح داد: طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو کاملا جدید است به صورتی که قیمت بخشی از خودرو به عنوان پیش‌فروش گرفته خواهد شد و مابقی وجه لیزینگ می‌شود.

براساس گزارش منتشر شده در تسنیم، خطیبی به گلایه‌های مردم نسبت به تاخیر در تحویل خودروها اشاره کرد و افزود: طی 7 سال گذشته تاکنون، تعهدات ایران‌خودرو به این میزان پایین نبوده و این شرکت امروز تعهد 220 هزار دستگاه دارد، ایران‌خودرو معوقات آنچنانی برای تحویل خودرو نداشته و خودروها به موقع تحویل خریداران می‎شود مگر آنکه مشکلی بوجود آمده باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل ایران‌خودرو درباره بزرگترین فروش این شرکت اظهار کرد: در صورتی که بتوان مجوز این فروش را از ورازت صمت دریافت کرد طی چند روز آینده بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو آغاز می‎شود که بخشی قیمت به صورت پیش‎فروش و مابقی قیمت لیزینک می‎شود.

خطیبی همچنین درباره افزایش تولید اشاره کرد: رقم تولید خودرو بیش از 481 هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 151 هزار دستگاه بیشتر تولید شده و همین امر افزایش 48 درصدی تولید را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز