پیش بینی آینده قیمت بیت کوین

پیش‌ بینی قیمت بیت کوین به‌واسطه تاثیر ارزش آن بر روی عملکرد کلی بازار و سایر آلت کوین‌‌ها، اهمیت بسیار بالایی دارد. روند نزولی قیمت بین کوین در چندین روز اخیر، موجب افزایش نگرانی‌ سرمایه‌گذاران شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و ارز، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسانات ارز دیجیتال بیت کوین، به‌عنوان رمزارز شماره یک بازار، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران است. پشت سر گذاشتن سال بسیار پرنوسان 2022 برای بیت کوین، اهمیت پیش‌ بینی قیمت این ارز دیجیتالی محبوب در سال جدید را دوچندان کرده است. علی‌رغم روند نزولی قیمت بیت کوین در چند ماه اخیر تا نزدیک به حدود 25 هزار دلار، به‌نظر می‌رسد که این رمزارز در حال عبور از این مقطع حساس بازار است. کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت بیت کوین و نکات مهم درباره آینده آن می‌پردازد.

قیمت بیت کوین در مدت اخیر چه تغییراتی داشته است؟

بیت کوین در حال حاضر با ارزش بازاری نزدیک به 498 میلیارد دلار، سهمی در حدود 45 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر با یک روند نزولی رو به رو بوده و اکنون با قیمت 25 هزار و 986 دلار مبادله می‌شود. این رقم با احتساب نرخ تتر در حدود یک میلیون و 292 هزار تومان است. این ارز دیجیتالی محبوب علی‌رغم طی روند نزولی در مدت اخیر، براساس تحلیل‌های فنی سرمایه‌گذاران و تریدرها، دارای سیگنال‌هایی مبنی بر افزایش روند صعودی ارزش آن است.

راز آسمان پایتخت

با روند نزولی بیت کوین چه کار کنیم؟

خرید بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت هوشمندانه محسوب می‌شود. در واقع بسیاری از سرمایه‌گذاران برای کسب سود در بلند مدت و حفظ دارایی خود در برابر تغییرات بازار، به خرید بیت کوین به‌عنوان یک ذخیره ارزش دیجیتالی اقدام می‌کنند. چرا که بیت کوین از ویژگی‌هایی چون کمیاب بودن و ماهیت غیرمتمرکز برخوردار بوده و دارای پتانسیل‌های متعددی برای رشد در آینده است. از این رو مطابق با آمار منتشر شده به‌نظر می‌رسد نوسانات بیت کوین در بازار تاثیری بر روی رفتار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای نداشته است.

سرمایه‌‌گذاران حرفه‌ای بیت کوین‌های خود را هدل می‌کنند!

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی Glassnode اکثر دارندگان بیت کوین، ترجیح می‌دهند، سکه‌های خود را به‌جای فروش و کسب سریع سود، برای مدت طولانی ذخیره کنند. به این عمل در دنیای کریپتوکارنسی، هودل یا همان HODL کردن می‌گویند. این عباررت نخستین بار در سال 2013 و به‌عنوان مخفف جمله Hold on for dear life به‌کار گرفته شد و به‌معنای ذخیره ارزهای دیجیتالی حتی در شرایط نوسانی بازار است.

چرا هدلینگ بیت کوین؟

افراد حرفه‌ای که قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود در بلند مدت را دارند، معمولا در مواجهه با شرایط نوسانی از شیوه «هدلینگ» استفاده می‌کنند. اتخاذ این رویکرد نشان‌دهنده درک سرمایه‌گذاران از پایداری ارزش بیت کوین به‌عنوان یک طبقه جدید از دارایی‌های خود است. در واقع آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که میزان عرضه بیت کوین در یک سال تقریبا حدود 68 درصد بوده و به‌معنای آن است که اکثر کاربران بیت کوین، سرمایه‌گذاران بلندمدتی هستند که با یک چشم‌انداز بلندمدت به‌دنبال کسب سود از این ارز دیجیتال محبوب هستند و تحت تاثیر این نوسانات مقطعی قرار نمی‌گیرند.

افزایش روند هدلینگ در میان دارندگان بیت کوین، موجب کاهش فشار فروش بیت کوین شده و در نتیجه موجب رشد و پذیرش آن شده و به این معنی است که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای علی‌رغم نوسانات قیمتی و چالش‌های احتمالی، به افزایش ارزش بیت کوین در آینده خوشبین هستند.

افزایش اهمیت بیت کوین اردینالز با تسلط اتریوم بر بازار NFT

بیت کوین اردینالز، پروتکلی است که قابلیت ذخیره‌سازی توکن‌های بی‌همتا یا همان NFT را در بلاکچین بیت کوین فراهم می‌کند. اتریوم NFT از تاریخ 23 آوریل سال جاری، حجم قابل توجهی از معاملات بازار را به خود اختصاص داده و حتی از حجم معاملات بیت کوین نیز پیشی گرفته است.

این در حالی است که اکثر فعالیت‌های اردینالز در بیت کوین مختص به تراکنش‌های توکن BRC20 بوده و حجم معاملات آن به‌واسطه فعالیت‌های معامله‌گرانی که به‌دنبال کسب سود از هیجانات اخیر بازار هستند، افزایش یافته است. از طرفی افزایش حجم معاملات NFT موجب گسترش این بازار برای بیت کوین و افزایش تمرکز بر روی میم‌کوین‌ها شده است.

یوبیتکس

یوبیتکس به‌عنوان یک صرافی معتبر و باتجربه، با بهره‌مندی از تخصص و دانش افراد صاحب‌نظر و دانشگاهی در حوزه اقتصاد و ارزهای دیجیتال، در قالب یک پلتفرم ایرانی و با ارائه خدماتی در سطح صرافی‌های جهانی فعالیت می‌کند. با انتخاب یوبیتکس، می‌توانید به‌راحتی و در بستری امن و مطمئن، از دو طریق وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی، به خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : یوبیتکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پیش بینی آینده قیمت بیت کوین

  1. Emadmohamadi گفته:

    به نظرم قیمت بیت کوین در اینده بالاتر میره و سرمایه گذاری روی این ارزدیجیتال خیلی سودآور هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز