پیش‌روی سکه در کانال 12 میلیون تومانی ادامه دارد؟!

انتظارات درباره قیمت طلا و سکه در بازار داخلی تغییر کرد و نرخ این فلزات گرانبها هم صعودی شد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 0.61 درصد بالار رفت و به مرز یک میلیون و 228 هزار و 200 تومانی رسید. قیمت سکه امامی هم در مقایسه با پنج شنبه گذشته 1.33 درصد افزایش پیدا کرد و 12 میلیون و 400 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با انتشار خبر توقف مذاکرات، نرخ دلار و پیرو آن بازار طلا و سکه بلافاصله واکنش نشان داد و افزایشی شد. ضمن اینکه نرخ اونس هم در روز جاری نسبت به دیروز 0.02 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 991 دلاری رسیده است. این موضوع هم در کنار رشد قیمتی دلار باعث افزایش قیمت طلا و سکه شد. در حال حاضر قیمت سکه بالاتر از مرز حساس 12 میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد. امروز قیمت واقعی سکه افزایش پیدا کرد و حباب منفی این فلزگرانبها از بین رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افزایش نرخ اونس در بلندمدت

قیمت اونس اواسط هفته گذشته در کانال 2 هزار دلاری قرار گرفت و بعد از آن افت قابل توجهی داشت. ولی امروز وضعیت این فلزگرانبها اندکی بهبود پیدا کرده است. هفته گذشته منتشر شدن خبری درباره مذاکره اوکراین و روسیه در جریان جنگ و اعلام نتایج مثبت این گفت و گوها باعث شد تا قیمت طلا از بالاترین میزان قیمت خود نزول کند. با این حال نظر کارشناسان درباره ادامه صعود نرخ دلار در بلندمدت است.

در این خصوص فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در بلو لاین فیوچرز، اعلام کرده که شکی نیست قیمت طلا در یک روند صعودی قرار خواهد گرفت. به گفته استریبل، قیمت این فلزگرانبها بالاتر خواهد رفت ولی باید اندکی تثبیت شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز