پیشنهاد کتاب: از کاپ تا کیپ؛ سفر به آخر دنیا

یک ایرانی ماجراجوی ساکن لندن که تا کنون مسیرهای دشواری چون «دور آناپورنا»، «طول کره زمین از نروژ تا آفریقای جنوبی»، «جنگل استوایی آمازون» و «جبال اطلس در آفریقای شمالی» را با دوچرخه طی کرده قصد دارد برای شما یک روایت هیجان انگیز از یکی از سفرهایش تعریف کند. از رضا پاکروان حرف می‌زنیم که یکی از برندهای ایرانی در دنیای ماجراجویی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاما پرس، از کاپ تا کیپ روایت یک رکاب‌زن از روزهای دشواری است که امید ادامه‌ی سفر از نویسنده سلب می‌شد. رضا پاکروان سفرش را با این هدف شروع کرد که برای کمک مالی به مدرسه‌ای در ماداگاسکار، فاصله هفده هزار و هفتصد کیلومتری را در طی صد روز با دوچرخه رکاب بزند. نویسنده در این کتاب وضعیت نابه‌سامان جاده‌ها، آب و هوای نامساعد و ناامنی در برخی کشورها را به تفصیل نشان می‌دهد. نویسنده همچنین نشان می‌دهد در طی تمام این مصائب چگونه امیدی کوچک او را مصمم‌تر از قبل به پیش می‌رانده.

 

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رضا پاکروان ماجراجوی ایرانی ساکن لندن است که به انگلیسی می‌نویسد. او هدفش مستندسازی و روایت داستان زندگی انسان‌هایی است که در دورترین نقاط کره زمین زندگی می‌کنند. او با عبور از صحرای آفریقا در ۱۳ روز با دوچرخه نامش را در کتاب گینس به‌عنوان سریع‌ترین عبور ثبت کرده است

کتاب «کاپ تا کیپ» را «رضا پاکروان» نوشته و «شهلا طهماسبی» ترجمه کرده است. این کتاب را نشر نو در ۴۱۶ صفحه منتشر کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : نشر نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز