پیام احساسی مسی برای طرفداران اینترمیامی

اسطوره آرژانتینی اینترمیامی، لیونل مسی، پیامی صمیمانه خطاب به طرفداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و احساسات آن‌ها را برانگیخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، لیونل مسی که در اوایل تابستان سال جاری به اینترمیامی پیوسته بود، در اکثر بازی‌های این تیم حضور داشت و موفق شد به فینال جام آزاد راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

او با وجود مصدومیت ناگوار در جریان یکی از بازی‌ها، همچنان محبوب‌ترین بازیکن زمین بود و افتخارات زیادی برای طرفداران رقم زد.

راز آسمان پایتخت

مسی که تاکنون هفت بار برنده توپ طلا شده در شبکه‌های اجتماعی افکار و احساسات خود را به گوش مردم رساند و نوشت:«من به همه چیزهایی که اینترمیامی در این فصل به دست آورده افتخار می‌کنم. با سخت کوشی و تلاش همه، ما توانستیم جام لیگ ۲۰۲۳ و اولین عنوان تاریخ اینترمیامی را به دست آورده و تا آخرین لحظه بجنگیم!»

او در ادامه افزود:«من همه خاطرات خوب را به خاطر خواهم سپرد و مهمتر از هر چیز، برای پیشرفت و رقابت بیشتر در سال آینده تلاش میکنم. در آخر می‌خواهم از طرفداران و مردم شهر میامی برای حمایتی همیشگی‌شان تشکر کنم. من مطمئنم که ما به لحظات فوق‌العاده با هم ادامه خواهیم داد! یک آغوش برای همه شما!»

اینتر میامی در حال حاضر، در آستانه آغاز یک تور پس از فصل است که در چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز