مسی دست نیافتنی تر از همیشه/ تحقیر رونالدو

اسطوره آرژانتینی، لیونل مسی، تاکنون هفت بار برنده توپ طلا شده و ممکن است امسال نیز برتری خود را نسبت به ستاره سابق ریال مادرید و منچستر یونایتد، کریستیانو رونالدو، افزایش دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی سال گذشته محبوبیت خود را افزایش داد، این درحالیست که رونالدو برای اولین بار از سال ۲۰۰۴ نامزد دریافت این جایزه نشده است.

بیشتر بخوانید:

مسی که هفتمین توپ طلای خود را در سال ۲۰۲۱ بدست آورد، پیش از این گفته بود که مطمئن است هیچکس، حتی رونالدو هم نمی‌تواند رکورد او را پشت سر بگذارد.

راز آسمان پایتخت

رونالدو در مجموع پنج بار برنده توپ طلا شده که آخرین موفقی آن به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. او که در حال حاضر در سن ۳۸ سالگی، برای لیگ عربستان و تیم النصر بازی می‌کند بعید می‌رسد فرصتی برای دریافت مجدد توپ طلا داشته باشد.

رونالدو در مقابله اظهار داشت:«توپ طلا جایزه بسیار مهمی برای شناخت فردی بازیکنان است اما مهم‌ترین چیز برای من همیشه جوایز گروهی بوده است.»

او در ادامه افزود که اگر دوباره توپ طلا دریافت کند بسیار خوشحال می‌شود اما تا همین حالا هم خوش شانس بوده که به اهداف دوران حرفه‌ای‌اش دست یافته است.

اگر مسی امسال هم برنده توپ طلا شود، رسما سه توپ از رقیب دیرینه‌اش، رونالدو فاصله می‌گیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز