زمزمه ها درباره بازنشستگی رونالدو

لست سکند

اسطوره فوتبال پرتغالی، کریستیانو رونالدو، در ماه فوریه ۳۹ ساله می‌شود و این موضوع حدس و گمان و شایعات را درباره زمان بازنشستگی او افزایش داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این بازیکن سابق منچستریونایتد و ستاره کنونی النصر، هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر خستگی از بازی در زمین از خود بروز نداده است.

بیشتر بخوانید:

او در سال جاری ۴۰ گل به ثمر رساند و با بازی درخشان خود برای النصر و قدرت بخشیدن به پرتغال در راه رسیدن به یورو ۲۰۲۴ بار دیگر شایستگی خود را اثبات کرده است.

راز آسمان پایتخت

با این حال، به گفته دیمیتار برباتوف ، هم تیمی سابق او در منچستریونایتد، رونالدو دو تا سه سال دیگر برای بازی در زمین زمان دارد. به علاوه، اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است که ادعا می‌کند این بازیکن می‌خواهد قرارداد خود را با النصر تا سال ۲۰۲۷ تمدید کند، زیرا قرارداد فعلی او تنها یک سال دیگر به پایان می‌رسد.

به این ترتیب او احتمالا در این باشگاه سعودی بازنشسته خواهد شد و همچنین برای نمایندگی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور خواهد یافت.

برباتوف در ادامه افزود:«کریستیانو هر وقت که خودش بخواهد متوقف خواهد شد!» خود رونالدو نیز پیش از این گفته بود تا زمانی که پاهایم مرا یاری کنند به بازی ادامه خواهم داد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “زمزمه ها درباره بازنشستگی رونالدو

  1. مینا رئوفی زاده گفته:

    برای رونالدو بازنشست شدن زوده رونالدو الکی هم بازی کنه میتونه قشنگ تا 45 سالگی هم بازی کُنه و گلزنی کُنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز