پژو 207 صندوقدار را چگونه می توان ارزان‌تر خرید؟

پژو 207 صندوقدار
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایران خودرو امروز چهارشنبه 9 تیرماه 1400 مزایده ای برگزار کرده که در آن قیمت  پایه پژو 207 صندوقدار 215 میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان برای خرید این خودرو و سایر خودروهای حاضر در این مزایده باید با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش کاماپرس، پژو 207 صندوقدار حاضر در این مزایده به همان موتور TU5 همیشگی مجهز است که 1.6 لیتر حجم دارد و می تواند حداکثر 105 اسب بخار را تولید کند.

قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو، نظر بسیاری از متقاضیان را به خود جذب می کند البته تذکر داده شده که روی بدنه خودرو خط و خش و مقداری قُری وجود دارد.

پژو 207 صندوقدار

سایت خودرو بانک در مورد این مزایده نوشته است؛ ایران خودرو امروز چهارشنبه 9 تیرماه مزایده‌ای را برگزار کرده که با حواشی خاص خود همراه بوده است. از تولید پژو 2008 مدل 99 گرفته تا مدل‌های جدیدی که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

راز آسمان پایتخت

پژو 207 صندوقدار چند وقتی است که به بازار عرضه شده و از مدل 97 تا 99 در بازار موجود است. قیمت آن در بازار بستگی به مدل و کارکرد بین 290 میلیون تومان الی 390 میلیون تومان است. تمامی پژو 207 های صندوقدار عرضه شده در این چند سال توسط ایران خودرو با گیربکس خودکار بوده اند اما نکته جالب توجه این است که در مزایده امروز، پژو 207 صندوقدار با گیربکس دستی به تعداد قابل توجهی وجود داشت.

تعدادی که به نظر می رسد ایران خودرو تولید آن را در برنامه داشته و مدل ثبت شده برای آن سال 99 بوده است. این بدان معناست که اخیراً و احتمالاً سال گذشته این خودروها تولید شده اند.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز