تیبا 2 و ساینا هم‌قیمت شدند

تیبا 2
لست سکند

بازار خودرو همچنان در حال تجربه نوسان های صعودی است و قیمت تیبا 2 و ساینا دو خودروی داخلی نسبتا ارزان، با افزایش 2 میلیونی به 140 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی که بسیاری از متقاضیان خرید خودرو در انتظار کاهش قیمت ها در بازار بودند از دو هفته پیش تاکنون روند قیمت ها صعودی بوده و موج گرانی جدیدی در بازار خودرو ایجاد شده است.

فعالان بازار خودرو معتقدند موج گرانی اخیر جز با فروکش کردن قیمت دلار آرام نمی شود و در صورت تداوم افزایش نرخ دلار باید منتظر تند شدن قیمت ها در بازار خودرو هم باشیم.

البته گزارش های میدانی نشان می دهد نوسان قیمت ها آنچنان شدید نیست به صورتی که بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان طبق معاملات انجام شده امروز (۹ تیر 1400)  قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با نوسان اندک همراه است.

بنا به این گزارش، پژو ۲۰۷ دنده‌ای (رینگ فولادی) با کاهش ۲ میلیون تومانی به مبلغ ۲۸۱ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، اما تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ حدود ۲ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۱۴۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت ساینا هم یک تا 2 میلیون تومان افزایش یافته و به نرخ ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است. پژو پارس ساده هم با مدل 1400 به قیمت 240 میلیون تومان رسیده که افزایش 5 میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته نشان می دهد.

پژو 206 تیپ 2 در بازار با مدل 1400 به قیمت 214 میلیون تومان رسیده که افزایش 2 میلیونی داشته است.  رانا پلاس که در ابتدای ورود به بازار در قیمت 212 میلیون تومان به فروش می رسید اکنون 224 میلیون تومان خرید و فروش می شود و رانا معمولی نیز 206 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تیبا 2 و ساینا هم‌قیمت شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز