پژو 206 سقف شیشه ای با چه قیمتی وارد بازار می شود؟

ایران خودرو در راستای تولید خودروهای جدید، پژو ۲۰۶ سقف شیشه ای را روانه بازار خودرو می کند.

به گزارش کاماپرس، پژو ۲۰۶ در ایران هنوز طرفداران زیادی دارد، شاید برای همین هم هست که مسئولان شرکت ایران خودرو تصمیم گرفته اند این خودروی پرطرفدار و پرفروش را با شکل و شمایل جدیدی وارد بازار کنند. چند هفته پیش و در مراسم رونمایی از خودروی تارا یک مدل جدید و ارتقا یافته از خودرو پژو 206 در تصاویری که از مراسم با حضور وزیر صمت منتشر شد، در پس زمینه تصاویر خودنمایی می کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

خودرو پژو 206 با سقف پانوراما یا همان سقف شیشه ای. اما بعد از گمانه زنی های بسیار گویا قرار است تولید پژو 206 پانوراما در دستور کار ایران خودرو قرار بگیرد. اخبار حاکی از این است که این خودرو به زودی با سقف شیشه ای وارد بازار و خیابانها می شود. به گزارش خودرو تک، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با اعلام تولید پژو 206 پانوراما و توسعه محصولات سقف شیشه ای پانوراما در سبد محصولات ایران خودرو این خبر را تایید کرده است.

با این اوصاف خودروهای رانا پلاس پانوراما و پژو 207 پانوراما اتوماتیک نیز به بازار خواهند آمد. پژو 207 پانوراما اتومات قرار است در ماه آینده به تولید انبوه رسیده و پیش از آغاز سال 1400 روند تحویل آن به ثبت نام کنندگان آغاز می شود.

آریاک سفر

پژو 206 سقف شیشه ای در بازار چقدر قیمت می خورد؟

با اینکه هنوز خودرو ۲۰۶ سقف شیشه ای وارد بازار نشده است، اما از حالا گمانه زنی ها برای قیمت آن شروع شده است. بعضی از فعالان بازار با توجه به قیمت خودرو ۲۰۶ در کارخانه و فرمول جدید قیمت گذاری خودرو، قیمت پژو ۲۰۶ سقف شیشه ای را حدود ۱۹۰ میلیون تومان پیش بینی می کنند. البته این قیمت ها فقط پیش بینی فعالان بازار خودروست و تا تولید این خودرو اعلام قیمت توسط ایران خودرو باید صبر کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز